چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت ×
تفاهم‌نامه مرکز جهاد آبرسانی وزارت نيرو با مجمع خيرين آبرسان کشور
18 خرداد 1401 - 19:25
شناسه : 28772
نخستین تفاهم‌نامه مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با مجمع خیرین آبرسان کشور به منظور اجرای عملیات آبرسانی به روستاها و مناطق مسکونی محروم امضا شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی هلدینگ ارزش
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در نشستی با حضور میثم جعفرزاده رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو و علیرضا صمدی از خیرین مجمع خیرین آبرسان کشور، تفاهم‌نامه‌هایی با هدف تامین بخشی از منابع مورد نیاز به منظور بهبود و ارتقای وضعیت آب شرب روستاها و مناطق مسکونی محروم که فاقد آب پایدار و کیفیت مناسب آشامیدنی هستند به امضا رسید.

با توجه به اینکه یکی از ماموریت‌های اصلی مرکز جهاد آبرسانی، انسجام بخشی در حوزه مجمع خیرین آبرسان است، خوشبختانه این مجمع مدتی قبل با حضور خیرین از جمله علیرضا صمدی به نمایندگی از گروه ارزش و افرادی نظیر حاج اکبر ابراهیمی، حاج حمید رضاشاه حسینی تشکیل و ۱۸ خرداد ماه نخستین تفاهم‌نامه با یکی از خیرین این مجمع امضا شد. همچنین لازم به ذکر است بنای کار مجمع خیرین آبرسان برای انتخاب محل آبرسانی بر عهده هیئت مدیره مجمع خیرین آبرسان است که آبرسانی به روستاهای محروم و فاقد آب آشامیدنی انجام خواهد شد.

جهاد آبرسانی با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار شهری، جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت‌وسازهای مورد نیاز شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

شایان ذکر است که وزارت نیرو درصدد است تا در قالب یک برنامه سه ساله تا پایان دولت سیزدهم، زمینه رشد ۱۰ درصدی شاخص‌ها را فراهم کرده و جمعیت تحت پوشش آب شرب پایدار بهداشتی را از ۸۰ درصد به بیش از ۹۰ درصد برساند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.