به گزارش اخبار فلزات، عطاالله معروفخانی، گسترش بازارهای داخلی و صادراتی را در گرو تولید محصولات نهایی فولادی و کیفیت محصولات دانست و مطرح کرد: تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر در کنار حفظ و افزایش کیفیت محصولات، منجر به رضایت مشتریان و حضور و گسترش در بازار خواهد شد.
وی در ادامه کاهش بهای تمام شده را بر افزایش رقابتپذیری و قدرت چانهزنی در بازارهای بینالمللی، ضروری خواند و بر اجرای آن تاکید کرد.
دومین جلسه کمیته عالی تحول شرکت فولاد هرمزگان در سال 1401 به منظور بررسی گزارش خلاصه نتایج ممیزی داخلی در سال جاری، گزارش پیشبینی تقاضای بازار پنج سال آینده از اسلب در افق 1401 تا 1405 و گزارش پروژه بازیابی نظام پیشنهادات به صورت مجازی، با حضور تمامی معاونتها و مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان برگزار شد.
انتهای پیام/
ثبت دیدگاه