چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
واردات آلومینیوم تحت تاثیر مشکلات داخلی این کشور قرار گرفت
01 بهمن 1399 - 9:33
شناسه : 5481
مشکلات داخلی در ایالات‌متحده طی ماه‌های گذشته واردات صنایع فلزی این کشور را تحت‌تأثیر قرار داده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از باشگاه آلومینیوم، صنایع آلومینیومی این کشور که از ابتدای سال ۲۰۲۰ با بحران روبرو بودند نیز، با مشکلات عدیده‌ای برای واردات مواجه شده‌اند.
یکی از منابع اولیه واردات آلومینیوم و محصولات آلومینیومی به ایالات‌متحده، کشور امارات است اما از ماه جولای ۲۰۲۰ به بعد دستورات دونالد ترامپ و تصمیمات داخلی موجب شد که واردات از امارات‌متحده و بسیاری از کشورها، کاهش یابد.
در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ ایالات‌متحده اعلام کرد که واردات محصولات نیمه‌نهایی از امارات به این کشور به‌شدت کاهش داشته است. این دومین ماهی است که واردات از امارات با کاهش چشمگیر مواجه بوده است.
جدیدترین آمار منتشرشده از صنعت آلومینیوم ایالات‌متحده حاکی از آنست که واردات محصولات نیمه‌نهایی این کشور از امارات در ماه اکتبر با ۸۵۰۰ تن یا ۲۶٫۷۳ درصد کاهش نسبت به سپتامبر به ۲۳۳۰۰ تن رسید. همچنین براساس همین گزارش در ماه سپتامبر واردات محصولات نیمه‌نهایی با ۱۹۰۰ تن یا ۵٫۶۴ درصد کاهش نسبت به آگوست،‌ به ۳۱۸۰۰ تن رسید.
طی ده‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰، واردات آلومینیوم نیمه‌نهایی ایالات‌متحده از امارات به ۲۷۳ هزار تن رسید که نسبت به همین دوره در سال ۲۰۱۹، ۱۹ درصد کاهش داشته است. در ده‌ماهه نخست سال ۲۰۱۹، واردات محصولات آلومینیومی نیمه نهایی ایالات‌متحده از امارات به رقم ۳۳۷ هزار تن رسید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.