چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت ×
افزایش سقف تامین مالی برای فعال‌سازی معادن کوچک
29 بهمن 1399 - 12:35
شناسه : 7335
مدیر اجرایی طرح احیا و فعال‌سازی معادن کوچک اعلام کرد: مدیر اجرایی طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک‌مقیاس، گفت: سقف تامین مالی جمعی برای فعال‌سازی معادن کوچک به 5 برابر افزایش پیدا کرد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رضا عظیمی مدیر اجرایی طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک‌مقیاس اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت ابزارهای نوین تامین مالی به ویژه در بازار سرمایه، از جمله اولویت‌های اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری به حساب می‌آید که در این زمینه، تعاملات و تسهیل‌گری‌های موثری با سازمان بورس و اوراق بهادر صورت گرفته است.

وی افزود: افزایش سقف تامین مالی به روش تامین مالی جمعی برای طرح احیا و فعال‌سازی معادن کوچک از ۲۰ میلیارد تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال، یکی از این روش‌هایی است که تاییدیه شرکت فرابورس را در ضمیمه خود دارد.

مدیر اجرایی طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک‌مقیاس گفت: در راستای این تفاهم، فعالان معادن کوچک مقیاس در صورت نیاز به تامین مالی برای خرید تجهیزات و ماشین‌آلات تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال، می‌توانند از طریق ارتباط با دبیرخانه طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک‌مقیاس (http://ssmines.impasco.gov.ir/)  اقدام کنند.

عظیمی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از این روش تامین مالی نوین، می‌تواند راهگشای مناسبی برای تامین تجهیزات معادن کوچک‌مقیاس محسوب شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.