چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
معرفی توانمندی قطعه‌سازان در داخلی‌سازی خودروهای جدید
03 اسفند 1399 - 10:14
شناسه : 7568
خط تولید تعدادی از شرکت‌های قطعه‌ساز جهت تولید و داخلی‌سازی خودروی تارا افتتاح شد تا گام دیگری در زمینه خودکفائی صنعت خودرو کشور برداشته شود.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، آرش محبی‌نژاد دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور در حاشیه افتتاح خطوط تولید عایق درب موتور، عایق صداگیر محفظه‌های بالا و پایین موتور، عایق سینه داشبورد خودرو تارا، گزارشی از وضعیت موجود و توانمندی‌های صنعت قطعه‌سازی در استان البرز ارائه کرد و اظهار داشت: البرز یکی از استان‌های صنعتی کشور به شمار می‌رود و بخش قابل توجهی از زنجیره تامین قطعات ایران‌خودرو در این استان قرار گرفته است.

وی افزود: شرکت تولیدی صنعتی پروزن از سال ۱۳۸۳ به عنوان تامین‌کننده مواد اولیه محصولات NVH شامل عایق‌های کف و دیواره آتش حضور داشته است و از سال ۱۳۹۳ به طور مستقیم و به عنوان تامین‌کننده رده یک در زمینه تولید انواع محصولات NVH  شامل عایق‌های درب موتور، محفظه موتور، کاور باطری و همچنین انواع کف‌پوش‌های ولور و تافتینگ را تولید و تامین کرده است.

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور گفت: محصولات جدیدی مانند عایق‌های کف صندوق و ایزوله‌های خودرو‌های سنگین نیز در سال جاری به سبد محصولات این شرکت اضافه شده است و این شرکت آمادگی کامل برای تامین قطعات مورد نیاز دیگر محصولات شرکت‌های خودروسازی را هم دارد. در مراسم افتتاحیه خطوط تولید تعدادی از شرکت‌های قطعه‌سازی البرز، خطوط تولید سقف داخلی تارا و سایبان پانورامای ۲۰۷ هاچ بک و صندوقدار ایران اَشبنت، خط تولید مجموعه پدال ترمز خودرو ملی تارا و مجموعه‌های پدال، انواع واشر، انواع ترموستات، استپ ترمز در فولاد فام البرز نیز افتتاح شد تا گام دیگری در زمینه خودکفایی صنعت خودرو کشور برداشته شود. 
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.