جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
گرامی‌داشت روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف
01 خرداد 1401 - 16:33
شناسه : 28073
پیام مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان: هم‌زمان با روز اول خرداد ماه سال 1401، ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان، در پیامی روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف را گرامی داشت.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، هم‌زمان با روز اول خرداد ماه سال ۱۴۰۱، ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان، در پیامی روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف را گرامی داشت. در ادامه متن کامل این پیام را می‌خوانید:

روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف، بهانه‌ای برای بیان اهمیت استفاده موثر و مطلوب از زمان، امکانات، سرمایه، فرصت‌ها و نیروی انسانی در جهت تولید، بهینه‌سازی مصرف و در نتیجه، رسیدن به رشد و شکوفایی همه‌جانبه اقتصادی و اجتماعی است.

بهره‌وری تنها معیار اقتصادی و مالی نیست، بلکه برنامه‌ریزی دقیق و درست برای بهره‌گیری مناسب از همه لحظه‌های عمر آدمی است. بی‌شک، برای به بند کشیدن این لحظه‌های ارزشمند و بهره‌برداری بهینه از آن‌ها، نیازمند راهکارهای مناسبی هستیم.

برای بهره‌‌ور بودن ، باید باور و اعتقاد داشته باشیم که امروز، بهتر از دیروز و فردا بهتر از امروز می‌توان عمل کرد. امید است با ساماندهی مدیریت بهره‌وری به منظور اشاعه فرهنگ بهره‌وری در سطح شرکت و برای کمک به برنامه بهبود بهره‌وری در سطوح مختلف مدیریتی شاهد صرفه‌جویی و استفاده بهینه از منابع و فرایندها،‌ کاهش ضایعات و مصارف مواد اولیه و انواع حامل‌های انرژی و افزایش راندمان تولید و خدمات ارائه شده در واحدهای مختلف کارخانه باشیم.

در خاتمه لازم می‌دانم روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف را به کلیه  همکاران عزیز و سخت‌کوش در همه بخش‌های این مجتمع عظیم صنعتی تبریک عرض کنم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.