شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت ×
دو طرح سارت و سیانور شرکت کارند صدر جهان به بهره‌برداری می‌رسد
09 دی 1402 - 17:13
شناسه : 36496
هم‌زمان با دهه فجر امسال، سومین گردهمایی مدیران شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی برای سه‌ ماهه سوم سال 1402 با هدف تعیین شرکت‌های برتر بر اساس عملکرد، برگزار و به بهره‌برداری از دو طرح شرکت معادن و صنایع معدنی کارند در دهه فجر امسال تاکید شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، این جلسه با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی و شرکت‌های زیرمجموعه، برگزار و از سه شرکت برتر نیرو پارسه، سینادارو و گروه مالی الگوریتم تجلیل شد.

مرتضی خالصی، معاون امور شرکت‌ها و مجامع شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در این گردهمایی اظهار داشت: این سه شرکت برتر بر اساس ۱۶ شاخص مدنظر سرمایه‌گذاری خوارزمی معرفی شده‌اند.

وی، رشد نزخ بازده دارایی‌ها، رشد نرخ بازده کل حقوق صاحبان سهام، رشد حاشیه سود خالص، رشد حاشیه سود عملیاتی، رشد میزان تولید، رشد درآمدهای عملیاتی، درصد تحقق بودجه در سود عملیاتی، اقدامات موثر در خصوص صورت‌جلسات پایش کیفیت مصوبات هیئت مدیره، رشد نرخ بازده دارایی‌ها، رشد نرخ بازده کل حقوق صاحبان سهام و درصد تحقق بودجه در سود خالص را از جمله شاخص‌های معرفی شرکت برتر برشمرد.

در این جلسه عباس نعیمی، قائم مقام شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی به تجزیه و تحلیل صورت وضعیت مالی، مجامع و انتخاب هیئت مدیره برای مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت‌ها پرداخت.

در ادامه به افتتاح دو پروژه سارت و سیانور توسط شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در محل معدن طلای شادان طی دهه مبارکه فجر و همچنین تحقق برنامه‌های عملیاتی هر یک از شرکت‌های زیرمجموعه از ۶۰ درصد به ۸۰ درصد و اینکه باید در ادامه ۱۰۰ درصد این برنامه‌ها به سرانجام برسد، اشاره شد. 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.