دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 22 April , 2024 ساعت ×
رشد ۴۷ درصدی درآمد حاصل از فروش محصولات «فخوز»
07 دی 1402 - 11:49
شناسه : 36463
در 9 ماهه 1402 رقم خورد؛ شرکت فولاد خوزستان در ۹ ماهه سال جاری، عملکرد موفقی در حوزه رشد حجم فروش محصولات، تامین نیازهای بازار داخلی و جهش درآمد فروش داشته و درآمد حاصل از فروش محصولات این شرکت از ابتدای فروردین تا انتهای آذر ماه ۱۴۰۲، بیش از مجموع درآمدهای سال گذشته بوده است.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، درآمد فروش محصولات «فخوز» در ۹ ماهه سال جاری، ۵۳ هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان بوده است که جهش ۴۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

شرکت فولاد خوزستان از ابتدای فروردین تا انتهای آذر ماه امسال، بیش از سه میلیون تن محصول شامل شمش فولادی، تختال، آهن اسفنجی و گندله به بازارهای داخلی و جهانی عرضه کرده که ۵.۲ درصد بیش از مدت مشابه سال گذشته است.

این شرکت حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار تن از محصولات مختلف زنجیره آهن و فولاد را در ۹ ماهه امسال در بازار داخلی به فروش رسانده که حاکی از جهش ۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ است.

شرکت فولاد خوزستان به‌ عنوان بزرگ‌ترین تامین‌کننده نیاز بازار داخلی به شمش فولادی و تختال، در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲، حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن شمش و تختال به بازار داخلی تزریق کرده که رشد ۱۴.۶ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

«فخوز» در این مدت با فاصله قابل توجه نسبت به رقبا، بزرگ‌ترین تامین‌کننده نیاز بازار داخلی به فولاد میانی بوده و نقش بی‌بدیل و انکارناپذیری در تامین نیازهای صنایع پایین‌دستی و نوردکاران تولیدکننده مقاطع تخت و طویل فولادی داشته است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.