شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت ×
اعطای پروانه فنی و مهندسی به شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب
05 دی 1402 - 11:37
شناسه : 36445
روز دوشنبه چهارم دی ماه 1402، طی نشستی با حضور معاونان و مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان، پروانه فنی و مهندسی به شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب اعطا شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، روز دوشنبه چهارم دی ماه ۱۴۰۲ طی نشستی با حضور حسین غبیشاوی، معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان خوزستان، محمد حسین رحیم‌زاده، معاون طرح و برنامه سازمان صمت استان خوزستان، رضا باقری‌فرد، مشاور رئیس سازمان و مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست استان خوزستان، به میزبانی شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب و با حضور محمدرضا پاکباز، مدیرعامل و جمعی از مدیران این شرکت، «پروانه فنی و مهندسی» این شرکت در زمینه‌های طراحی صنعتی، استخراج و بهره‌برداری معدن و صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات فولاد و نورد اعطا شد.

حسین غبیشاوی، معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان خوزستان در این نشست صمیمانه، بیان کرد: با توجه به ظرفیت، توانمندی و سابقه شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب در  صنعت فولاد از ابتدا تا انتهای زنجیره تولید، می‌توان در جهت حمایت از تولید داخل اقدامات ارزشمندی انجام داد؛ همچنین می‌توان نسبت به عقد تفاهم‌نامه همکاری با انجمن‌های تخصصی صنعتی در راستای توانمندسازی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان اقدام کرد.

وی اظهار داشت: جهت هرگونه همکاری در زمینه انجام عملیات اکتشافی در حوزه معادن، امکان همکاری فی‌مابین وجود دارد. در همین راستا، پیشنهادهایی در خصوص استفاده از ظرفیت‌های موجود در معادن آهک و دولومیت استان ارائه شد.

محمدرضا پاکباز، مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب ضمن خیر مقدم و قدردانی از حضور معاونان سازمان صمت استان و شرح بخشی از فعالیت‌های شرکت در سال‌های اخیر، نقطه نظرات خود را در خصوص نقاط قوت و چالش‌های پیش روی مسیر توسعه شرکت پیشگامان در بخش‌های مختلف بیان کرد.

در ادامه این نشست محمد حسین رحیم‌زاده، معاون طرح و برنامه‌ریزی سازمان صمت استان خوزستان از فعالیت‌های شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب در اجرای پروژه‌‎های بهینه‌سازی و ارتقای بهره‌وری در صنعت فولاد، تقدیر و به استفاده از ظرفیت‌های قانونی وزارت صمت جهت حمایت از توسعه فعالیت‌های این شرکت اشاره کرد.

وی مطرح کرد: با توجه به نیاز صنعت می‌توان با همکاری سازمان صمت و سازمان فنی و حرفه‌ای استان خوزستان، در مسیر توانمندسازی نیروهای متخصص مورد نیاز صنعت فولاد گام برداشت.

در انتهای این نشست، پروانه فنی و مهندسی تحت عنوان خدمات فنی و مهندسی در زمینه طراحی صنعتی، خدمات فنی و مهندسی در زمینه استخراج و بهره‌برداری معدن و خدمات فنی و مهندسی در زمینه صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات فولاد و نورد به شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب اعطا شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.