شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
احداث کمربندی لامرد یک ضرورت است
15 فروردین 1400 - 15:04
شناسه : 9742
امام جمعه لامرد: امام جمعه لامرد در بازدید از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب گفت: با افزایش تولید در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و افزایش تردد خودروهای سنگین، باید احداث کمربندی لامرد هرچه سریع‌تر برنامه‌ریزی و علمیاتی شود.
ارسال توسط : منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده امام جمعه لامرد با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در موضوع تولید و اشتغال، اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری سال جدید، بازدید‌های مرتب از تمامی صنایع مستقر در شهرستان خواهیم داشت و تمام تلاش خود را در زمینه پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در روند تولید انجام می‌دهیم. به طوری که پس از بررسی‌های انجام شده از صنایع شهرستان، گزارش دقیق آن در اختیار دفتر رهبر معظم انقلاب قرار خواهد گرفت تا پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها انجام شود.

وی افزود: مالیات بر ارزش‌افزوده مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب باید در خود شهرستان هزینه شود. در واقع، موضوع ارائه خدمات اجتماعی باید در دستور کار این مجتمع بزرگ صنعتی قرار گیرد؛ زیرا امروز روستا‌های محرومی در سطح شهرستان وجود دارد.

امام جمعه لامرد همچنین با اشاره به افزایش تولید شمش‌های آلومینیوم این مجتمع بزرگ صنعتی، گفت: با افزایش تولید در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و افزایش تردد خودروهای سنگین، باید احداث کمربندی لامرد هرچه سریع‌تر برنامه‌ریزی و علمیاتی شود.

آلومینیوم جنوب یکی از دستاورد‌های بسیار مهم نظام است

علی عبداله‌نژاد مدیرعامل شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، با بیان اینکه در طول یک سال گذشته با وجود تمام مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، تمام تلاش خود را برای تولید شمش آلومینیوم انجام دادیم، گفت: مقام معظم رهبری در طول ۱۰ سال گذشته با عناوین مختلف، شعار‌های سال را اعلام کردند که همه این عناوین ریشه در تولید دارد.

وی افزود: امیدواریم با این نام‌گذاری، تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط، برای تحقق شعار سال به ویژه در موضوع پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در روند تولید، گام‌های موفقی بردارند.

مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با اعلام اینکه در تامین مواد اولیه که مهم‌ترین بخش در تولید شمش آلومینیوم است، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ذخیره خوبی انجام داده‌ایم، عنوان کرد: علی‌رغم وجود شرایط سخت اقتصادی و وجود بیماری کرونا در طول یک سال گذشته، تلاش‌های صورت گرفته نشان از رشد و توسعه تولید در کنار افزایش اشتغال جوانان می‌دهد که امیدواریم در سال ۱۴۰۰، شاهد اتفاقات خوبی در آلومینیوم جنوب باشیم.

آلمینیوم جنوب دستاورد مهم نظام

حجت‌الاسلام غفاری رییس دادگستری لامرد در پایان خاطرنشان کرد: مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با ارزآوری مناسب نشان داده است که یکی از دستاورد‌های بسیار مهم نظام به حساب می‌آید که امیدوار هستیم در آینده‌ای نزدیک، کارخانه‌های دیگری در کنار این مجتمع بزرگ احداث ‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.