جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
استعلام ۲۹ محدوده اکتشافی انجام شد
24 خرداد 1400 - 11:27
شناسه : 13708
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: استعلام محدوده اکتشافی در فروردین ماه ۱۴۰۰ تعداد ۲۴ مورد و در اردیبهشت ماه سال جاری ۲۹ مورد توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی انجام شده است که به محض صدور استعلامات موارد به نمایندگان مربوطه ارجاع و مستمرا پیگیری می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مرتضی اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در خصوص فعالیت پنجره واحد معدن در این استان، اظهار داشت: پنجره واحد فیزیکی معدن در محل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در راستای اجرای ماده ۲۴ قانون معادن با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به منظور کاهش زمان اخذ استعلامات محدوده اکتشافات معدنی و اخذ مجوزهای سرمایه‌گذاری در حوزه معدن ایجاد شده است.

وی افرود: نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی و خانه معدن خراسان رضوی در این پنجره مستقر شده‌اند و افزایش سرعت پاسخ‌دهی به استعلامات صادره توسط دستگاه‌های مذکور موجب افزایش رضایتمندی در سطح تشکل‌های خصوصی ذی‌ربط از جمله اتاق بازرگانی و خانه معدن استان شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، گفت: در فروردین ماه ۱۴۰۰ تعداد ۲۴ مورد و در اردیبهشت ماه سال جاری ۲۹ مورد استعلام محدوده اکتشافی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی انجام شده است که به محض صدور استعلامات موارد به نمایندگان مربوطه ارجاع و مستمرا پیگیری می‌شود.

اشرفی در پایان خاطرنشان کرد: سرعت عملکرد و همکاری ادارات کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دو ماه گذشته مناسب‌تر از دیگر ادارات استعلام شونده ارزیابی شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.