دوشنبه, ۱ مرداد , ۱۴۰۳ Monday, 22 July , 2024 ساعت ×
اعمال طرح مدیریت برق در شهرک‌های صنعتی ورامین
06 تیر 1401 - 10:17
شناسه : 29540
مدیر منطقه برق ورامین گفت: به منظور رفع مشکل ناترازی در تولید و مصرف انرژی برق، طرح مدیریت بار در دو شهرک صنعتی ورامین اعمال می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، مسلم حاجی‌‌مزدارانی مدیر منطقه برق ورامین، اظهار داشت: بر اساس توافق صورت گرفته بین وزارتخانه‌های نیرو و صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اعمال مدیریت بار در واحدهای تولیدی و با هماهنگی‌های به عمل آمده با صاحبان صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی، این طرح امسال در دو شهرک صنعتی شهید ملاآقایی و شهدای خیرآباد ورامین اعمال می‌شود.

وی، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و با اطلاع‌رسانی به صاحبان صنایع، برق این دو شهرک روزهای شنبه هر هفته از ساعت ۱۱ تا ۲۳ قطع می‌شود تا مدیریت تولید و توزیع برق، به درستی انجام شود.

مزدارانی، گفت: سال گذشته برق این شهرک‌های صنعتی دو روز در هفته و به مدت ۶ ساعت قطع می‌شد که انتقال این مدیریت به یک روز باعث می‌شود تا صاحبان صنایع بتوانند تولید خود را به روز جمعه منتقل کرده و دچار ضرر و زیان ناشی از تعطیلی واحد نشوند. طی دو سال گذشته با هماهنگی و مدیریت به عمل آمده، برق دو شهرک مهم صنعتی سالاریه و چرمشهر قطع نشده است و امسال نیز مدیریت بار در این دو منطقه مهم صنعتی اعمال نمی‌شود.

مدیر منطقه برق ورامین در پایان با اشاره به اینکه شهرستان ورامین از ۱۹۰ هزار مشترک خانگی، صنعتی، تجاری و کشاورزی برخوردار است، خاطرنشان کرد:  با اعمال مدیریت بار در دو شهرک صنعتی، ۷ درصد از میزان مصرف مشترکان شهرستان ورامین صرفه‌جویی می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.