یکشنبه, ۳۱ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 21 July , 2024 ساعت ×
الزام پایش معادن لرستان با پهپاد
21 خرداد 1401 - 17:53
شناسه : 28829
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: سه معدن بزرگ این استان با هدف جلوگیری از فعالیت‌های خارج از محدوده، با پهپاد پایش می‌شوند.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بهمن جعفری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در دیدار معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت با استاندار لرستان، اظهار داشت: سه معدن بزرگ در استان وجود دارد که در شورای معادن، اعتباری برای استان در نظر گرفته شده که به همین علت، مناقصه‌ای برگزار و یک پهپاد خریداری شد.

وی افزود: با خرید پهپاد می‌توانیم معادن را در حوزه استخراج و جلوگیری از فعالیت‌های خارج از محدوده پایش کنیم. مطالعاتی در حوزه‌های مختلف استان اجرا شده است و کانون‌های مطلوبی در حوزه مواد معدنی غیر فلزی و یک محدوده فلزی در الیگودرز شناسایی شده است که چگونگی استفاده از این ظرفیت ها پیگیری خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: همچنین پیگیری مسائل مرتبط با مجتمع فولاد ذوب‌آهن ازنا و سیمان خرم‌آباد که از مصوبات سفر رییس‌جمهور است نیز، در دستور کار قرار دارد.

جعفری در پایان با اشاره به اینکه طی سال جاری چهار طرح تحولی صنعت، معدن و تجارت در لرستان انجام شده است خاطرنشان کرد: در زمینه پاسخگویی به مردم نیز، تمامی نظارت‌ها از بستر سامانه ۱۲۴ دنبال شده و اعتباری در نظر گرفته شده است که نظارت‌ها به صورت سنتی انجام نگیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.