شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
بازگشت مجدد کارخانه فولاد بویراحمد به چرخه تولید
03 آبان 1400 - 12:40
شناسه : 19586
برخی منابع کارگری از آغاز فعالیت مجدد کارخانه فولاد بویراحمد به عنوان تولیدکننده شمش‌های فولادی در حوالی شهریاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد خبر دادند.
ارسال توسط : منبع : ایلنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، واحد تولیدی «بویراحمد» یا بویر صنعت یاسوج که از سال ۱۳۹۸ به دلیل برخی مشکلات فعالیت تولیدی خود را متوقف کرد، مجدد با جذب ۲۵۰ کارگر بیکار شده، به چرخه تولید بازگشت.

گفتنی است، این واحد تولیدی که سال ۱۳۹۸ با سرمایه‌گذاری صد درصدی سرمایه‌گذار بخش خصوصی کار تولیدی خود در روستای فیروزآباد در کیلومتر پانزده جاده یاسوج-نقاره‌خانه، آغاز کرد، بعد از چندین ماه به دلیل برخی مشکلات از ادامه فعالیت بازماند و همه کارگران این کارخانه به یکباره بیکار شدند.

دارا فرامرزی معاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با تایید ازسرگیری فعالیت واحد تولیدی «بویراحمد»، اظهار داشت: بازسازی کارخانه فولاد یاسوج در اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز شد و با ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به چرخه تولید بازگشت.

وی در پایان با اشاره به برنامه سرمایه‌گذار برای اجرای طرح توسعه این کارخانه، خاطرنشان کرد: روزانه ۲۳۰ تن شمش فولادی در این کارخانه تولید می‌شود و تا یک‌ماه آینده فاز جدید آن نیز راه‌اندازی خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.