جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
بازگشت ۲۷ واحد صنعتی غیرفعال بوشهر به چرخه تولید
04 خرداد 1400 - 15:51
شناسه : 12823
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر مطرح کرد؛ معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری 27 واحد صنعتی غیرفعال در استان به چرخه تولید بازگشته و احیاء شوند.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسن بحرینی معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، اظهار داشت: با احیاء این ۲۷ واحد صنعتی در استان برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به تعداد ۵۳۶ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی موجود در استان، افزود: در حال حاضر تعداد ۴۴۸ واحد صنعتی فعال و ۸۸ واحد غیر فعال در بوشهر وجود دارد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، گفت: تعداد ۸۳ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در حال اجرا است که پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری عملیات اجرایی تعداد ۳۶ طرح تکمیل و به بهره‌برداری برسند که با راه‌اندازی آنها اشتغال حدود ۵۰۰ نفر را دراستان بوشهرخواهیم داشت.

بحرینی بیان کرد: تعداد ۴۴ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری فعال در استان که به علت دارا بودن مشکلات با ظرفیت کمتر از ظرفیت اسمی فعالیت می‌نمایند که اقداماتی برای رفع مشکلات‌ و افزایش تولید در سال جاری این سازمان طراحی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در موضوع تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ نیز در مجموع تاکنون ۲۱۱ میلیارد تومان در سال‏‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ به ۳۱ واحد تولیدی صنعتی استان بوشهر پرداخت شد.

گفتنی است که طی سال ۱۳۹۹ در مجموع ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۱۹۸ واحد تولیدی استان بوشهر پرداخت شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.