یکشنبه, ۳۱ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 21 July , 2024 ساعت ×
برنامه‌ریزی برای احصا ظرفیت‌های خالی صنایع
22 فروردین 1400 - 16:09
شناسه : 10235
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در دومین نشست شورای مدیران معاونت امور صنایع ضمن تشریح مهم‌ترین راهبردهای این وزارتخانه در سال جدید، از بررسی بیش از هشت هزار ردیف تعرفه گمرکی در سال جاری خبرداد و گفت: تعرفه‌های گمرکی با محوریت توانمندسازی صنایع داخلی و ایجاد محدودیت وارداتی برای تجهیزات داخلی‌سازی شده از سوی دفاتر تخصصی، مورد بررسی قرار می‌گیرد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در این نشست، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ براساس شعار سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، در تلاش هستیم از طریق پیگیری سیاست‌های کاهش ارزبری در کشور، ردیف‌های تعرفه‌ای به عنوان یکی از سیاست‌های پشتیبانی از صنایع داخلی، بازنگری نماییم.

وی افزود: درنظر داریم تا در سال جاری، به بررسی بیش از هشت هزار ردیف تعرفه گمرکی بپردازیم. همچنین رصد مستمر وضعیت تولیدی محصولات منتخب صنعتی و برنامه‌ریزی برای احصا ظرفیت‌های خالی صنایع، از دیگر برنامه‌های وزارتخانه به شمار می‌رود.

گفتنی است در نشست شورای مدیران معاونت امور صنایع علاوه بر بررسی سیاست‌های کلان صنعت، بررسی شیوه‌نامه معافیت مالیاتی، ماشین‌آلات صنعتی نیز با حضور مدیران تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.