شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
جشنواره اینوماین ۳ برگزار می‌شود
17 فروردین 1400 - 10:47
شناسه : 9865
در نیمه نخست امسال؛ مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران گفت: این رویداد با هدف شناسایی و جذب تیم‌ها و گروه‌های دانش‌بینان (استارت‎آپی) حوزه صنایع معدنی در نیمه نخست سال جاری برگزار می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسین منصوری مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران، اظهار داشت: مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران طی سال‌های گذشته، دو جشنواره موفقیت‌آمیز «اینوماین» ۱ و ۲ را با هدف حمایت از کسب وکارهای نوپا و تسهیل‌گیری برای شرکت‌های دانش‌بنیان بخش معدن و صنایع معدنی برگزار کرد.

وی افزود: در جشنواره اینوماین ۱ و ۲، ضمن پذیرفته شدن ۳۰ طرح از ۲۴۱ طرح ارائه شده به جشنواره، پنج طرح استارت‌آپی به عنوان طرح‌های منتخب در این مرکز مستقر شدند.

مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران با اشاره به ماموریت‌های این مجموعه توسعه‌ای، گفت: یکی از اولویت‌های ایمینو، افزایش خوداتکایی در فناوری و ساخت داخلی تجهیزات معدن و صنایع معدنی است.

منصوری در پایان خاطرنشان کرد: قرار است با استفاده از توان دانشگاه‌ها، مراکز علمی، تحقیقاتی و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپی، شناسایی و راهبری تیم‌های استارت‌آپی جدید انجام و وضعیت تیم‌های استارت‌آپی موجود، در سامانه ایمینو عملیاتی شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.