یکشنبه, ۳۱ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 21 July , 2024 ساعت ×
برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به تعویق افتاد
26 اردیبهشت 1400 - 10:57
شناسه : 12197
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران: بنا بر اعلام انجمن تولیدکنندگان فولاد، سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران که قرار بود از 4 تا 6 خردادماه در هتل المپیک تهران برگزار شود، به دلیل عدم موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا به زمان دیگری موکول شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان فولاد
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رسول خلیفه سلطانی دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با بیان این خبر، اظهار داشت: علاوه بر پروتکل‌های بهداشتی متداول، تمهیدات دیگری هم برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در این رویداد ملی در نظر گرفته شده بود که شامل امکان حضور مجازی در این جشنواره، بازدید مجازی از نمایشگاه و پخش زنده تلویزیونی جشنواره و نمایشگاه اشاره کرد اما با این اوصاف، ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن اعلام مخالفت خود با زمان برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در خرداد ماه، دلیل آن را نگرانی از حضور و ازدحام جمعیت با توجه به استقبال دوره‌های پیشین و علی‌رغم پروتکل‌ها و تهمیدات درنظر گرفته شده است و به انجمن توصیه کرد که برگزاری این رویداد را به تعویق بی‌اندازد.

وی افزود: با توجه به اینکه سلامتی جامعه فولاد کشور در اولویت قرار دارد، تصمیم گرفتیم به توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کرده و ریسک سلامت شهروندان را بالا نبریم. لذا سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران را در اولین زمانی که وضعیت کنترل ویروس کرونا به پایداری نسبی برسد، پس از کسب مجوزهای لازم، به صورت ترکیبی (حضوری – مجازی) برگزار خواهیم کرد.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در پایان همچنین به مشارکت‌کنندگان در جشنواره و نمایشگاه اطمینان خاطر داد که ثبت‌نام آن‌ها و جانمایی انجام شده غرفه‌ها در نمایشگاه ملی فولاد ایران تا زمان برگزاری این رویداد محفوظ باقی خواهد ماند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.