جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
بهره‌برداری از ۱۶ طرح صنعتی در قم
03 شهریور 1400 - 14:07
شناسه : 16611
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در حاشیه بهره‌برداری از چند طرح صنعتی استان به مناسبت هفته دولت گفت: در هفته دولت امسال ۱۶ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی و ایجاد ۷۵۰ اشتغال مستقیم در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمود سیجانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، اظهار داشت: به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر جامعه افتتاح دو واحد شاخص صنعتی جدید قم در بخش صنایع لوازم خانگی، بسته‌بندی و برخی خطوط تولید دیگر در اولین روز از هفته دولت به صورت نمادین ترتیب یافت.

وی افزود: ۱۴۵ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری بکار رفته برای این دو واحد شاخص صنعتی است که ۱۹۰ اشتغال مستقیم به وجود آورده است. البته هفته آینده و در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برخی از پروژه‌های صنعتی استان در قالب طرح‌های هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در پایان خاطرنشان کرد: تامین مواد اولیه و نقدینگی به همراه اختصاص زمین و زیرساخت‌ها جهت توسعه و افزایش ظرفیت تولید از مهمترین درخواست‌های فعالان اقتصادی و صنعتی استان از سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

گفتنی است که حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی قم فراتر از ۷۷ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود دو هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۶۰ هزار نفر فرصت شغلی فراهم کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.