چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
تخصیص ۲۲۵ میلیارد اعتبار برای معادن کردستان
19 آبان 1400 - 11:50
شناسه : 20315
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: ۲۲۵ میلیارد تومان اعتبار از محل یک درصد فروش سالیانه معادن طلا، سنگ‌آهن و مرمر برای پروژه‌های زیرساختی در استان کردستان اختصاص یافت.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمد دره وزمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان ضمن قدردانی از معادن فعال استان از جمله طلای زرکوه، صبانور و کیمیا معادن به‌خاطر همراهی و تعامل برای پرداخت یک درصد عوارض فروش سالیانه برای توسعه زیرساخت‌های استان، اظهار داشت: در راستای اجرای بند ۵ ماده ۴۳ قانون برنامه ششم توسعه کشور، یک درصد فروش سالیانه معادن طلا، سنگ‌آهن و مرمر برای اجرای پروژه‌هایی زیرساختی شهرستان‌های محل معادن هزینه می‌شود.

وی در پایان سهم شهرستان‌ها را از ۲۲۵ میلیارد تومان اعتبار به نسبت میزان و ارزش معادن در شهرستان‌ها به شرح، قروه ۱۲۰ میلیارد تومان، بیجار ٥٥ میلیارد تومان و شهرستان‌های سقز، کامیاران، دیواندره و دهگلان ۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: پروژه‌های تعریف شده در حوزه‌های راه، آب و فاضلاب برای اجرای طرح هادی روستایی و کمک به رفع مشکلات آموزشی، ورزشی، بهداشتی، فرهنگی و کمک به شهرداری‌ها است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.