جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
تقدیر از مدیرعامل فولادهرمزگان به عنوان مدیر ارزش‌آفرین
19 مرداد 1400 - 10:38
شناسه : 15968
اجلاس سراسری تجلیل از مدیران ارزش‌آفرین در تحول‌ و‌ توسعه کسب‌وکار ایران باحضور عباس تابش معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت و مدیرعامل حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کشور و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل سالن همایش‌های رایزن برگزار ‌و از مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به عنوان مدیر ارزش‌آفرین در تحول‌و‌توسعه کسب و‌کار ایران تقدیر شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: خوشبختانه شرکت فولاد هرمزگان به مقوله ارزش‌آفرینی در تمام‌ حوزه‌ها توجه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اهمیت ارزش‌آفرینی در حوزه کسب‌و‌کار، افزود: در حوزه منابع انسانی تلاش شده است با تکریم و توجه به نیازهای مختلف کارکنان اعم از نیازهای علمی، ‌آموزشی و توسعه فردی در جهت افزایش بهره‌وری و ایجاد ارزش پرداخته شود.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به موضوع کیفیت و ‌نقش آن در تحول‌ کسب‌وکار، گفت: فولاد هرمزگان توانسته است طی سال‌های فعالیت خود محصولات باکیفیت‌ترین محصولات را تولید کند، از جمله آن‌ها می‌توان به تولید شمش فولادی این شرکت اشاره کرد که در کشور و خاورمیانه بی‌نظیر است.

معروفخانی در پایان توجه به تفکر سیستمی را از ارکان مهم ارزش‌آفرینی برشمرد و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تفکر سیستمی در شرکت پیاده‌سازی و تقویت شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.