جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
تقدیر استاندار اصفهان از اقدامات روابط عمومی فولادمبارکه
27 اردیبهشت 1400 - 13:42
شناسه : 12280
در شانزدهمین جشنواره عملکرد روابط عمومی‌های استان اصفهان که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات روابط عمومی فولادمبارکه، تندیس رتبه برتر این جشنواره به ایشان اهدا شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عباس رضایی استاندار اصفهان در شانزدهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان، اظهار داشت: روابط عمومی با شفاف‌سازی و صداقت در اطلاع‌رسانی می‌توانند در جلب اعتماد و امیدآفرینی که یکی از وظایف فعالان حوزه روابط عمومی در جامعه است، به خوبی ایفای نقش کند.

وی افزود: فقر اطلاع‌رسانی یکی از چالش‌های موجود در روابط عمومی است؛ به عنوان مثال نرخ بیکاری در شرایط کرونا از ۱۴ به ۹.۷ درصد رسید اما متاسفانه این اخبار به خوبی به جامعه مخابره نمی‌شود.

استاندار اصفهان ضمن تاکید بر جایگاه ویژه فضای مجازی و اهمیت سواد رسانه‌ای صحه، گفت: فضای مجازی می‌تواند با ایجاد فرصتی مناسب برای انعکاس اخبار دقیق، امید را به جامعه تزریق کند. همچنین فضای مجازی این قابلیت را دارد که نشاط آفرینی را که در اثر شیوع ویروس کرونا و تحریم کمرنگ شده است، در جامعه پررنگ و همدلی را درمیان مردم تقویت کند.

رضایی با اشاره به اینکه صداقت باید سرلوحه روابط عمومی سازمان‌ها قرار گیرد، بیان کرد: روابط عمومی باید در قبال مردم خود را مسئول بداند تا بتوانیم به دور از حواشی، با همدلی و همزبانی مسائل استان را حل کنیم.

وی با تاکید به اهمیت روابط عمومی در انتخابات، ادامه داد: نباید در جنگ اقتصادی و کرونا بر روی ناکامی‌ها تاکید کنیم، بلکه نیاز است تا با انتقادهای سازنده به سمت روشنگری حرکت کرد. لذا روابط عمومی با ارتباطات رسانه‌ای خود نقش مهمی در تشویق و انتخاب فرد اصلح و افزایش مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد دارد.

استاندار اصفهان در پایان این نشست از روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های برتر تقدیر به عمل آمد و تندیس رتبه برتر جشنواره توسط ایشان به روابط عمومی شرکت فولادمبارکه اهدا شد.

متن نوشته شده بر روی تندیس و لوح افتخار شرکت فولادمبارکه در شانزدهمین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های استان اصفهان که به امضای استاندار اصفهان رسید به شرح زیر است:

«هزاره سوم را دنیای ارتباطات نام‌گذاری کرده‌اند. دنیایی که در آن کارگزاران روابط عمومی می‌توانند با رویکرد ارتباطات راهبردی، نقش آفرینان توسعه سازمان‌ها باشند و با تلاش حرفه‌ای و علمی، سرمایه‌های اجتماعی را حفظ کرده و گسترش دهند.

روابط عمومی شرکت فولاد‌مبارکه

نظر به اینکه بر اساس ارزیابی و رای هییت داوران شانزدهمین جشنواره روابط عمومی سال ۱۴۰۰ آثار ارائه شده در زمینه برنامه‌ریزی و ارزیابی اثربخشی/روابط عمومی دیجیتال/ارتباطات رسانه‌ای/محتواسازی/رویدادپردازی/مسئولیت‌های اجتماعی/حائز رتبه برتر گردیده، تندیس و لوح افتخار جشنواره تقدیم می‌شود. امید است با اتکال به پروردگار مهربان، در راه خدمت به مردم و کشور عزیزمان ایران بیش از پیش موفق و سربلند باشید.»

عباس رضایی/ استاندار اصفهان

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.