یکشنبه, ۳۱ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 21 July , 2024 ساعت ×
تقدیر مدیرعامل اکسین از کادر درمان شرکت
29 شهریور 1400 - 11:06
شناسه : 18052
روز یکشنبه ۲۸ شهریور ماه 1400 مدیرعامل و اعضا هییت‌مدیره به همراه معاونان و مدیران شرکت فولاد اکسین از کادر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شرکت تقدیر کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در ابتدا این برنامه که به مناسبت روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی صورت گرفت، ضمن بازید مدیرعامل و اعضا هییت‌مدیره شرکت از مجموعه HSE، گزارشی از وضعیت واحد اورژانس در زمینه تجهیزات و نیروی انسانی توسط رضا فاضلی مدیر HSE ارائه شد.

امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین در این مراسم از زحمات کریم ثابتی مدیر سابق HSE تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: همانطور که آماده بکاری خط تولید برایمان مهم است، لذا اولویت قبل از آن حفظ نگهداشت سرمایه انسانی شرکت و خدمات‌رسانی در این حوزه است. انشاالله با حضور اعضا هییت‌مدیره در این بازدید، موارد و مشکلات مطرح شده در جلسه هییت‌مدیره شرکت مطرح و برای رفع آن تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: هدف تقدیر و تشکر از زحمات حافضان سلامت کارکنان و تلاشگران خط مقدم مقابله با کرونا بوده که همواره با از خودگذشتگی‌شان محیطی امن و سالم را برای تولیدی پایدار فراهم می‌آورند.

اقدامات مثبت HSE از گذشته تاکنون

محمدحسین ایزدیان عضو هییت‌مدیره شرکت نیز گفت: با شناختی که از گذشته تاکنون نسبت به واحد دارم، خوشبختانه اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است. لذا امروز فرصتی پیش آمد تا از نزیک با وضعیت این مجموعه روبه‌رو شویم و در جهت رفع مشکلات مربوطه هر کمکی که می‌توانیم انجام دهیم.

تلاش برای رفع مشکلات واحد HSE

ابوالفضل جنتی عضو هییت‌مدیره شرکت فولاد اکسین در پایان نیز ضمن تبریک روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی، خاطرنشان کرد: از زحمات تک تک دوستان در این واحد تقدیر و تشکر می‌کنیم، انشااله توفیق داشته باشیم موارد و نیازهای مطرح شده را رفع کنیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.