یکشنبه, ۳۱ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 21 July , 2024 ساعت ×
تولید ۳۷ هزار خودرو در سایپا
06 آذر 1400 - 11:19
شناسه : 20979
مدیرعامل سایپا از افزایش تولید در این گروه خودروسازی در آبان‌ماه سال گذشته و ۸ ماه سپری شده از سال ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه 1399 خبر داد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جواد سلیمانی مدیرعامل شرکت سایپا، اظهار داشت: با وجود موانع جدی در حوزه تولید، مشکلات ناشی از تحریم‌های بین‌المللی و نیز محدودیت‌های کرونایی، گروه خودروسازی سایپا موفق شد در آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ با تولید ۳۷ هزار و ۳۷۵ دستگاه انواع خودرو رشد ۲۲ درصدی را نسبت به آبان سال گذشته ثبت کند.

وی افزود: در آبان سال ۱۳۹۹ تولید انواع خودرو در گروه خودروسازی سایپا ۳۰ هزار و ۶۲۷ دستگاه بود که در آبان‌ماه امسال موفق شدیم آن را نزدیک به هفت هزار دستگاه افزایش دهیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برخی مشکلات داخلی به ویژه در بخش تامین قطعات نیز تولید را دشوار کرده است، گفت: مقایسه آماری تیراژ تولید انواع خودرو در این گروه خودروسازی طی هشت ماهه سپری شده از سال جاری با مدت مشابه سال ۱۳۹۹ نیز نشان می‌دهد سایپا در این مدت نیز رشد ۶ درصدی تولید را ثبت کرده است.

سلیمانی بیان کرد: سایپا از ابتدای سال گذشته تا پایان آبان‌ماه ۱۳۹۹، ۲۶۶ هزار و ۹۷۶ دستگاه انواع خودرو تولید کرده بود که این تعداد در هشت ماهه سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۸۳ هزار و ۳۳۰ خودرو بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت، اقداماتی برای تحقق هدف‌گذاری‌های صورت گرفته انجام شده و امیدواریم با مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌های لازم، روند افزایش تولید سایپا در ماه‌های باقی‌مانده از سال نیز ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.