شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
ثبت رکورد جدید تولید کک خشک در ذوب‌آهن اصفهان
21 فروردین 1401 - 10:01
شناسه : 26403
کارکنان سخت‌کوش مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیائی ذوب‌آهن اصفهان با کمک همکاران در دیگر مدیریت‌های شرکت در سال ۱۴۰۰ که با نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نام‌گذاری شده بود، توانستند علی‌رغم وجود موانع زیادی از قبیل محدودیت تامین آب، تامین مواد اولیه و قطعات ناشی از تحریم‌های ظالمانه، وجود بیماری کرونا و ...، با ثبت تولید یک میلیون و 223 هزار و 62 تن کک خشک رکورد تولید این محصول را ارتقا دهند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمد علی علایی مدیر تولیدات کک و مواد شیمیائی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: برنامه تولید کک خشک برای سال ۱۴۰۰، به میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن تعریف شده بود و همچنین رکورد قبلی تولید کک مربوط به سال ۱۳۹۸ به میزان یک میلیون و ۲۱۳ هزار و ۶۸۵ تن به ثبت رسیده بود که هم‌اکنون با به دست آمدن این رکورد، ۹ هزار و ۳۷۷ تن به تعداد رکورد قبلی اضافه و ۲۳ هزار و ۶۲ تن نیز بیشتر از برنامه تولید، کک خشک در این شرکت تولید شد.

وی افزود: این مهم نشان از بلوغ کاری، مسئولیت‌پذیری و تبلور همکاری است که نتیجه آن سربلندی برای کارکنان بخش تولیدات کک و مواد شیمیایی و همچنین دیگر همکاران در ذوب‌آهن اصفهان است. این موفقیت را به خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان تبریک عرض کرده و امیدواریم با  همت و تلاش هر چه بیشتر بتوانیم در مسیر بهبود، تعالی و کسب تولید بیشتر گام برداریم.

مدیر تولیدات کک و مواد شیمیائی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، گفت: به دلیل عدم توازن تولید و مصرف زغال‌سنگ در کشور و عدم سرمایه‌گذاری در معادن زغال‌سنگ، تامین زغال به یکی از چالش‌های بسیار جدی در ذوب‌آهن اصفهان تبدیل شده است که به همین خاطر، در شروع سال ۱۴۰۱ مجبور به کاهش تولید از این بابت شدیم، اما امیدواریم با کمک مسئولین دلسوز کارخانه و کشور بتوانیم پس از تامین زغال، افت تولید به وجود آمده را جبران کرده و رکوردهای بالاتری را کسب کنیم.

علایی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است از حمایت‌های مدیرعامل، معاون بهره‌برداری، معاون خرید که در این شرایط توانستند زغال مورد نیاز کارخانه را تامین کنند و همچنین دیگر معاونت‌ها، مدیریت‌ها و به ویژه تلاشگران بخش تولیدات کک و مواد شیمیائی که جهت کسب این رکورد تلاش کردند، تشکر و قدردانی به عمل آوریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.