شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
حمایت بانک‌ ملی از گروه ملی صنعتی فولاد ایران
06 آذر 1400 - 10:37
شناسه : 20973
محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه معاونان و مدیران این بانک، فرید موسوی عضو هییت‌مدیره و معاون اعتباری، حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون امور شعب و امین زارع عضو هیات عامل و معاون ارزی و بهکارمرام مدیر امور شعب استان خوزستان عصر سه‌شنبه مورخ دوم آذرماه ۱۴۰۰ از شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران بازدید کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گروه ملی صنعتی فولاد ایران
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، نادر جعفریوسفی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران ضمن خیر مقدم و تشکر بابت حضور بی‌سابقه مدیریت عامل بانک ملی ایران در شرکت، گزارش جامعی از وضعیت شرکت ارائه و جهت سرعت بخشیدن به وضعیت تولید و توسعه شرکت مطالبی بیان نمودند.

وی افزود: گروه ملی اولین تولیدکننده محصولات فولادی کشور است که در سال ۱۳۴۶ به بهره‌برداری رسید. ظرفیت اسمی تولید این شرکت نزدیک به ۱٫۵ میلیون تن محصولات نوردی اعم از میلگرد، تیرآهن، کلاف و لوله است. لذا گروه ملی طی یک دهه گذشته مشکلات و معضلات عدیده‌ای داشته است.

مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران، گفت: رقابت در صنعتی که طی دو دهه رشد سرمایه‌گذاری بسیار بالایی داشته برای این شرکت که مشکلات عدیده اعم از فرسودگی تجهیزات، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، بدهی‌های کلان بانکی، مسدود بودن حساب‌ها، نحوه دسترسی به مواد اولیه، بدهی‌های مالیاتی، تامین اجتماعی، برق ، گاز  و …. دارد بسیار دشوار است و بدون حمایت و همراهی مدیران ارشد کشوری و استانی و بانک ملی ایران به عنوان سهامدار، غیر ممکن خواهد بود.

یوسفی بیان کرد: از جمله درخواست‌های شرکت ملی فولاد می‌توان به حمایت بانک ملی همچون گذشته، جهت تامین سرمایه در گردش شرکت متناسب با ظرفیت آن و در راستای تولید اقتصادی این شرکت و امکان دسترسی مناسب این شرکت به شمش با ایجاد ساختارهایی در راستای تکمیل زنجیره فولاد در استان خوزستان مشابه سایر شرکت‌های موفق فولادی کشور که زنجیره آن‌ها کامل است، اشاره کرد.

محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران در پایان ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از گروه ملی بیان کرد که ارتقای تولید، سودآوری و حفظ اشتغال این شرکت در دستور کار بانک بوده و برای حمایت از شرکت و تامین مواد اولیه مورد نیاز آن برنامه‌های عملیاتی در دست قرار دارد.

گفتنی است، در حاشیه این بازدید، فرید موسوی عضو هییت‌مدیره و حسن مونسان عضو هیات عامل بانک ملی با پرسنل شرکت دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته‌های ایشان قرار گرفته و رهنمودهای لازم را ارائه نمودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.