شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
حمایت همه‌جانبه استرالیا از معدنکاری
15 فروردین 1400 - 13:14
شناسه : 9723
طبق گزارشات منتشر شده مرکز آمار استرالیا، این کشور برای حمایت از اشتغال افراد بومی در بخش معدن، سرمایه‌گذاری قابل توجهی کرده است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شرکت‌های معدنی استرالیا در سال ۲۰۲۰ میلادی به منظور حفظ فعالیت‌های معدنی محلی و اکتشاف کانسارهای مس، طلا و عناصر نادر خاکی، ۲٫۱ میلیارد دلار در این بخش سرمایه‌گذاری کردند.

داده‌های مرکز آمار استرالیا حاکی از سرمایه‌گذاری قابل توجه در مناطق مختلف است. در حالی که این کشور به اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی برای حمایت از مشاغل و کسب و کارهای محلی، بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد.

سرمایه‌گذاری در بخش اکتشاف، اساس صنعت معدنکاری استرالیا است. در حالی که درآمد صادراتی بخش معدن در این کشور، ۲۰۹ میلیارد دلار اعلام شد. همچنین این بخش به صورت مستقیم و غیرمستقیم از یک میلیون و ۱۰۰ هزار شغل حمایت و ۳۰ میلیارد دلار مالیات و اعتبارات به دولت استرالیا پرداخت می‌کند.

تانیا کانستیبل مدیر شورای معدنی استرالیا، گفت: با وجود چند دهه اکتشاف هنوز استرالیا به ویژه در مناطق دورافتاده تحت عملیات‌های اکتشافی قرار دارد. بر اساس آخرین گزارش سالانه موسسه فریزر از شرکت‌های معدنی، این کشور با رقابت فزاینده سرمایه‌گذاری اکتشافی از مناطق معدنی نوظهور در سراسر جهان روبه‌رو است.

وی افزود: اصلاحات فوری سیاسی برای از بین بردن موانع نظارتی، موجب ایجاد محل‌های کار انعطاف‌پذیرتر خواهد شد. همچنین نرخ‌های مالیات رقابتی، جذب سرمایه‌گذاری درجهت ایجاد مشاغل بیشتر در بخش اکتشاف و معادن جدید مناطق محلی را تضمین می‌کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.