شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
ذوب‌آهن اصفهان در مسیر صنعت‌داری
21 تیر 1401 - 20:21
شناسه : 30224
روز دوشنبه ۲۰ تیر ماه، جمعی از فرماندهان گروه مهندسی رزمی پدافند غیر عامل ۴۰ صاحب‌الزمان، از خط تولید ذوب آهن اصفهان بازدید کردند و در جلسه‌ای با مدیر عامل شرکت به گفت‌وگو پرداختند.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، ایرج رخصتی مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان، طی برگزاری این جلسه، حضور نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعال در جبهه‌های رزم، سازندگی و محرومیت‌زدایی مردم کشور را موجب تقویت روحیه مدیران و کارکنان این شرکت دانست و اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان به عنوان یک مجموعه بزرگ ایثارگری با ۲۹۰ شهید و ۱۴ هزار ایثارگر از بدو تاسیس، خدمت به صنعت کشور را در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود با جدیت دنبال کرده است.

وی با تشریح آخرین شرایط تولید ازجمله تولید ۱۱ نوع محصول جدید در این شرکت، گفت: در شرکت ذوب‌آهن اصفهان، فرهنگ صنعت‌داری بر فرهنگ کارخانه‌داری ترجیح داده شده است.

رخصتی ضمن قدردانی از حماسه‌سازی‌های سپاه، خدمات دوران دفاع مقدس در مناطق محروم را امری رزمی و جهادی دانست و عنوان کرد: اگر این خدمات و فداکاری‌ها نبود، امروز شاهد این امنیت و توسعه نبودیم.

همچنین کوروش بیگی فرمانده گروه رزمی و پدافند غیر عامل ۴۰ صاحب‌الزمان (عج)، دستاوردها و پیشرفت‌های ذوب آهن را قابل تقدیر دانست و در پایان خاطرنشان کرد: از گذشته تاکنون، کارکنان ذوب آهن در جبهه‌های دفاع مقدس و فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی حضوری فعال داشته‌اند و تلاش مستمر آن‌ها در این جبهه، امری جهادی و افتخارآفرین است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.