یکشنبه, ۳۱ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 21 July , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
رشد ۷۹درصدی فروش “فملی “
04 دی 1399 - 4:50
شناسه : 3933
شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد فملی گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به 30 آذرماه 99 خود را منتشر کرد که بر اساس آن میزان فروش این شرکت در 9ماهه امسال با رشد 79درصدی همراه گشته و کاتد مس پرفروش‌ترین محصول در بازار داخلی و صادراتی بوده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از ایراسین، میزان فروش ماهیانه شرکت ملی صنایع مس ایران، در آذر ماه امسال ۴۸,۸۶۵,۸۹۰ میلیون ریال بوده است که از این میزان فروش، سهم بازار داخلی برابر با ۲۹,۰۷۴,۴۲۲میلیون ریال بوده و صادرات صورت گرفته توسط این شرکت بزرگ معدنی به مقدار ۱۹,۷۹۱,۴۶۸میلیون ریال بوده است.
بر اساس اطلاعات موجود، بیشترین میزان فروش داخلی شرکت مس در آذر ماه امسال، کاتدمس بوده است. به این شکل که از فروش ۱۲,۷۵۹تن از این محصول، مبلغ ۲۴,۳۴۶,۳۲۴ میلیون ریال بدست آمده است.
همچنین بیشترین میزان فروش صادراتی شرکت ملی صنایع مس ایران در آذر ۹۹ ، همچون بازار داخلی کاتد مس بوده است. به گونه ای که با فروش ۹۹۲۷تن از این محصول، عدد ۱۹,۶۳۳,۴۸۴ میلیون ریال ثبت شده است .
با نگاهی بر اطلاعات منتشر شده، می بینیم که شرکت ملی صنایع مس ایران در ۸ماهه اول امسال فروشی برابر با ۲۳۰,۸۵۶,۱۲۲میلیون ریال داشته است که از این میزان فروش بدست آمده، سهم بازار داخلی ۱۳۵,۷۳۱,۵۱۹میلیون ریال بوده و فروش صادراتی نیز درآمد ۹۵,۱۲۴,۶۰۳میلیون ریالی را به ثبت رسانده است.
لازم به ذکر است که بیشترین محصول تولید شده در این مدت سنگ سولفوره بوده و بیشترین درآمد حاصله از فروش کاتد مس به مقدار ۱۱۴,۵۸۶,۴۶۹میلیون ریال در بازار داخلی بوده و در بازار صادراتی نیز از فروش این محصول شرکت مس ۹۷,۸۶۴,۷۱۰میلیون ریال به ثبت رسیده است.
در مجموع می‌توان گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای سال مالی تا انتهای آذر ماه۹۹ مبلغ ۲۷۹,۷۲۲,۰۱۲میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ که عدد ۱۵۵,۸۸۶,۷۲۳میلیون ریالی ثبت شده بود، با رشد ۷۹ درصدی همراه گشته است.
لازم به ذکر است از فروش ۹ ماه امسال شرکت ملی مس ایران، سهم فروش داخلی برابر با ۱۶۴,۸۰۵,۹۴۱میلیون ریال و فروش صادراتی نیز ۱۱۴,۹۱۶,۰۷۱میلیون ریال بوده است.
گفتنی است شرکت ملی صنایع مس ایران، محصولات مختلفی از جمله کنسانتره مولیبدن، کاتد مس، کنسانتره طلا و نقره و اسید سولفوریک، مفتول، بیلت و اسلب ، کنسانتره مس و سنگ سولفور را تولید می‌کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.