شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
سکان هرمزگان در دست معروف‌خانی قرار گرفت
12 اردیبهشت 1400 - 10:00
شناسه : 11582
طی حکمی از سوی حمیدرضا عظیمیان، عطاالله معروف‌خانی به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان منصوب شد. در این مراسم مدیرعامل جدید شرکت فولادهرمزگان با سپاس از خداوند متعال و تشکر از اعتماد مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت علیرضا رزم حسینی و حسن نیت سهامداران و اعضا هییت‌مدیره، انتصاب خود به سمت مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان را فرصت و توفیق خدمت‌گزاری به مردمان نجیب و تلاشگر استان هرمزگان و صنعت فولاد کشور خواند.
ارسال توسط : منبع : اقتصاد آنلاین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطاالله معروف‌خانی مدیرعامل جدید شرکت فولادهرمزگان ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در شرکت فولادهرمزگان و تبریک روز کارگر با تاکید بر نقش کارگران در صنعت و تولید، اظهار داشت: کارگران، شریف‌ترین و زحمتکش‌ترین طبقه اجتماع هستند و دست و بازوی پر توان و تلاش‌گر و همت والای آن‌ها، باعث گردش چرخه‌های صنعت و تولید در جامعه می‌شود.

وی فولاد هرمزگان را دارای کارامدترین و غنی‌ترین منابع انسانی در تمامی سطوح تولیدی بهره‌برداری و اداری و مدیریتی دانست و افزود: امیدوارم بتوانم با عنایات حضرت حق، با عزمی جزم و اراده‌ای راسخ توام با اخلاص و همتی مضاعف به تقویت و تعمیق اهداف شرکت نائل آیم.

مدیرعامل جدید هرمزگان رکود شکنی‌های این شرکت را در تولید، نتیجه همت وغیرت منابع انسانی متخصص این شرکت دانست و گفت: قرارگرفتن این چنین کادر انسانی در کنار سایر ظرفیت‌های بسیار منحصر به فرد این شرکت منجمله تکنولوژی به روز، زیرساخت‌های مناسب برای توسعه و دسترسی به آب‌های آزاد، این شرکت را جز موفق‌ترین و شکوفا‌ترین شرکت‌های تولید فولاد کشور قرار داده است.

معروف‌خانی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با همدلی و هم‌افزایی کادر انسانی ارزشمندی که در فولادهرمزگان حضوردارند و با سرلوحه قراردادن فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری و مدیریتی جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به «اصل ما میتوانیم» ما نیز در فولاد هرمزگان بتوانیم در امر تولیدات و صادرات محصولات شرکت موفقیت‌هایی بیش از پیش به دست آورده و قدم‌های بزرگی در راستای افزایش ظرفیت تولید و طرح‌های توسعه‌ای برداریم و بتوانیم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است به سهم خود نقش آفرینی کنیم.

لازم به توضیح است که این مراسم با حضور رییس و اعضای هییت‌مدیره، ایرج حیدری معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان، خلیل قاسمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و معاونان و مدیران حوزه مدیرعامل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.