دوشنبه, ۱ مرداد , ۱۴۰۳ Monday, 22 July , 2024 ساعت ×
عرضه محصولات باکیفیت وظیفه هر صنعتگری است
31 مرداد 1400 - 12:03
شناسه : 16478
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه گفت: عرضه کالا و محصولات باکیفیت ایرانی جهت رفاه حال مردم باید سرلوحه کار تمامی تولیدکنندگان، صنعتگران و ارائه‌دهندگان خدمات قرار گیرد تا مردم با اطمینان و رغبت به سمت انتخاب و مصرف کالاهای ایرانی سوق پیدا کنند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد مبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه با اشاره به اهمیت تولید محصول باکیفیت ایرانی، اظهار داشت: رکورد بازده کیفی شرکت فولادمبارکه از آنجایی مهم است که تمام نواحی تولیدی بالاترین عملکرد کیفی خود را در این ماه با توجه به حجم و ظرفیت تولید محصولات کیفی به دست آوردند. در این راستا طی اردیبهشت ماه سال جاری، هم‌زمان با رشد چشم‌گیر تولید شرکت فولادمبارکه، بالاترین بازده کیفی محصولات در نواحی فولادسازی، نورد گرم، نورد سرد و فولاد سبا به دست آمد که منجر به کسب رکورد ۹۱ درصدی در کل شرکت و بهبود ۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شد.

وی افزود: ارتقای کیفیت کالاها و محصولات داخلی از مهم‌ترین ضروریات در ایجاد جایگاه مناسب برای محصولات ایرانی در بازارهای داخلی و جهانی و نیز در اذهان مصرف‌کنندگان و در واقع احترام به اعتماد و انتخاب آن‌هاست. لذا عرضه کالا و محصولات باکیفیت ایرانی جهت رفاه حال مردم باید سرلوحه کار تمامی تولیدکنندگان، صنعتگران و ارائه‌دهندگان خدمات قرار گیرد تا مردم با اطمینان و رغبت به سمت انتخاب و مصرف کالاهای ایرانی سوق یابند.

فولادمبارکه به کیفی‌سازی محصولات خود اهتمام ویژه‌ای دارد

عظیمیان بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال، شرکت فولادمبارکه به عنوان سازمانی متعالی و پیشرو همگام با رکورد کمی در تولید به کیفی‌سازی محصولات اهتمام ویژه‌ای دارد؛ اگرچه هدف‌گذاری در بنگاه‌های اقتصادی بزرگ بر افزایش کمی محصولات تولیدی است اما در شرکت فولادمبارکه، ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، شاخص کیفیت محصولات نیز هدف‌گذاری شده است؛ چنانچه محدودیت‌های تامین انرژی به ویژه برق برطرف شود. متناسب با ارتقای کمی تولید فولاد خام کیفی‌سازی محصولات شرکت فولادمبارکه محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۸، تمام پارامترهای کیفی شامل ذوب‌های خارج از استاندارد و کاهش عیوب محصولات تولیدی در فولادمبارکه با بهبود ۰٫۵ تا ۲٫۵ درصدی همراه بود که باید نسبت به مقیاس تولید هفت میلیون تن فولاد خام سنجیده شود.

رکورد کیفی‌سازی محصولات از تاریخ شکل‌گیری شرکت فولادمبارکه ثبت شد

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، تصریح کرد: روند کیفی‌سازی محصولات در شرکت فولادمبارکه طی ابتدای سال ۱۴۰۰ تداوم داشت و در اردیبهشت ماه موفق به ثبت رکورد کیفی‌سازی محصولات شد که این امر بازده‌ای کیفی محصولات شرکت فولاد‌مبارکه را به ۹۱ درصد رساند.

عظیمیان با تاکید بر اینکه علی‌رغم افزایش کمی تولیدات در فولادمبارکه از کیفیت محصولات کاسته نشد، اذعان داشت: کیفی‌سازی محصولات در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولادمبارکه شامل ذوب‌های خارج از استاندارد با ۲٫۳۵ درصد و میزان بهبود ۰٫۲۸ درصدی همراه بود که بهترین شاخص کیفی در این بخش و مهم‌ترین پارامتر بازده‌ای کیفی محصولات تولیدی در شرکت فولاد‌مبارکه به شمار می‌آید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: میزان عیوب تختال در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولادمبارکه طی اردیبهشت ماه سال جاری برابر با ۷٫۶ درصد بود که سهم مهمی در بازده کیفی محصولات شرکت به حساب می‌آید؛ یکی از پارامترهای سنجش کیفی محصولات این ناحیه درصد ناخالصی نورد گرم با منشا فولادسازی است که در ناحیه نورد سرد و شرکت‌های بهره‌بردار محصول تختال شناسایی شده و در اردیبهشت سال جاری به ۲٫۵۲ درصد کاهش یافت که به پایین‌ترین مقدار ممکن طی دو سال گذشته رسید. البته بازده کیفی ناحیه فولادسازی شرکت فولادمبارکه در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به ۹۵٫۳ درصد افزایش یافت که میزان بهبود این بازده یک رکورد بالا برای این صنعت محسوب می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.