پنج شنبه, ۲۶ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 17 October , 2024 ساعت ×
عرضه ۲۵۰ هزار تن سنگ‌آهن در بورس کالا
23 بهمن 1399 - 13:31
شناسه : 6860
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نشست مشترک با رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، نماینده وزارت صمت و مدیران شرکت‌های بزرگ فولادی کشور در محل بورس کالای ایران، ضمن خبر از عرضه 250 هزار تن سنگ‌آهن در بازار بورس کالا، گفت: شرکت چادرملو همواره خود را موظف می‌داند تا از اقدامات حمایتی سازمان بورس جهت صیانت از سرمایه‌های مردم، پشتیبانی کامل به عمل آورد. علاوه بر این، رکوردشکنی‌های تولید محصولات در شرکت نشان می‌دهد که با حمایت سهامداران و تلاش روزافزون پرسنل، نه تنها تحریم‌ها بلکه ویروس کرونا هم خللی در روند تولید و برنامه‌های توسعه‌ای ایجاد نکرده است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ناصر تقی‌زاده در این نشست اظهار داشت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۲۵۰ هزار تن سنگ‌آهن برای تامین نیاز واحدهای فولادی به ‌ویژه ذوب‌آهن اصفهان به‌ صورت حراج باز در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

وی افزود: چادرملو  ذخایر خوبی در حال اکتشاف دارد که به محض قطعی شدن، جزئیات  بیشتر آن به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به اینکه، این شرکت همواره در جهت حفظ سرمایه‌های سهامداران و ایجاد ارزش در دارایی آن‌ها  خود را متعهد می‌داند، گفت: در تصمیم‌گیری‌ها باید یک تعامل همه‌جانبه میان وزارت صمت، سازمان بورس و شرکت‌های تولیدکننده شکل گیرد تا علاوه بر حل و فصل مسائل و مشکلات مصرف‌کنندگان محصولات، منافع سهامداران نیز در نظر گرفته شود.

تقی‌زاده تاکید کرد: شرکت چادرملو ضمن آمادگی برای همکاری بیشتر با مجموعه بازار سرمایه و بورس کالا، هرگونه اقدام حمایتی از سرمایه‌های مردم در بورس را پشتیبانی خواهد کرد.

وی یادآور شد: نه تنها تحریم‌ها و ویروس کرونا خللی در روند تولید و برنامه‌های توسعه این شرکت ایجاد نکرده است، بلکه پیش‌بینی ما این است که تولیدات چادرملو در سال جاری فراتر از برنامه خواهد بود. آنچنان که گزارش‌های ماهیانه این شرکت حاکی از رکوردشکنی‌های متعدد در واحدهای معدنی و صنعتی چادرملو است.

در این نشست که به میزبانی سازمان بورس کالای ایران برگزار شده بود، علاوه بر همدلی و عزم مدیران فولادی برای حمایت از حقوق سهامداران، نماینده وزارت صمت بر تعامل همه جانبه این وزارتخانه با بازار سرمایه تاکید کرد. 

همچنین محمدعلی دهقان دهنوی رییس سازمان بورس نیز در اظهارات خود اذعان داشت: خوشبختانه اراده و رویکرد  مثبتی در بین مدیران صنعت فولاد کشور وجود دارد و به عنوان وکلای میلیون‌ها سهامدار، خود را متعهد به دفاع  از حقوق آن‌ها می‌دانند.

در پایان این نشست مقرر شد بیانیه‌ای برای تامل بیشتر کمیسیون صنایع مجلس در طرح‌های فولادی نگارش و برای نمایندگان ارسال تا بهترین تصمیم‌ها در این حوزه با تعامل صنعتگران فولاد، بازار سرمایه، مجلس و وزارت صمت اتخاذ شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.