دوشنبه, ۱ مرداد , ۱۴۰۳ Monday, 22 July , 2024 ساعت ×
فروش «فجر» رشدی ۱۳۸ درصدی داشت
08 بهمن 1399 - 12:28
شناسه : 5854
شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با نماد «فجر» گزارشی از فعالیت یک ماهه منتهی به 30دی ماه سال 99 را منتشر کرد که بر اساس آن میزان فروش این شرکت فولادی در مدت 10 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد 138درصدی همراه شده است.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، میزان فروش شرکت فولاد امیرکبیر کاشان طی دی ماه امسال برابر با ۳ هزار و ۲۶۳ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال بوده است که از این میزان فروش، سهم بازار داخلی برابر با ۳ هزار و ۱۰۹ میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال بوده و فروش صادراتی انجام شده نیز درآمدی برابر است با ۴۰ هزار و ۷۶۸ میلیارد ریال شده است. همچنین درآمد حاصل از ارائه خدمات شرکت فولاد امیرکبیر کاشان طی دی ماه ۹۹ به مقدار ۱۱۳ هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

بر اساس اطلاعات موجود، بیشترین محصول فروخته شده در بازار داخلی توسط این شرکت فولادی محصول گالوانیزه بوده است. به این ترتیب که با فروش ۱۳هزار و۶۱۹تن از این محصول رقم  3 هزار و ۱۰۳ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال کسب شده است. همچنین محصول پرفروش صادراتی فولاد امیرکبیر در دی ماه امسال محصول گالوانیزه به مقدار ۲۲۲تن به ارزش ۴۰ هزار و ۷۶۸ میلیارد ریال بوده است.

میزان فروش انجام شده شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در ۹ ماهه امسال نیز می‌بینیم که میزان فروش انجام شده در این مدت معادل ۱۸ هزار و ۳۳۴ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال بوده است که از این میزان، سهم فروش در بازار داخلی برابر است با ۱۶ هزار و ۹۷۳ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال و سهم فروش بازار صادراتی نیز به مقدار ۹۶۵ هزار و ۲۰۱ میلیارد ریال بوده است. همچنین جمع درآمد ارائه خدمات توسط این شرکت ۳۵۹ هزار و ۲۶۹ میلیادر ریال بوده است.

طی ۹ ماه یادشده بیشترین محصول به فروش رفته در بازار داخلی محصول گالوانیزه بوده است که از فروش ۱۱۲هزارو ۲۵۵تن محصول درآمد معادل ۱۶ هزار و ۸۵۴ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال در بازار داخلی بوده است. در بازار صادراتی نیز تمامی درآمد کسب شده از فروش محصول گالوانیزه به مقدار ۷هزارو۷۱۲تن حاصل شده است.

در مجموع، شرکت فولاد امیرکبیرکاشان از ابتدای سال مالی تا انتهای دی ماه ۱۳۹۹درآمدی بالغ بر ۲۱ هزار و ۵۹۸ میلیارد و ۷۶ میلیون ریال بدست آورده است. در حالی که مقایسه آن با درآمد سال گذشته (معادل ۹ هزار و ۵۴ میلیارد و ۱۷۹ میلیون ریال)، رشد ۱۳۸درصدی را نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است که از فروش صورت گرفته در این ۱۰ ماه، سهم فروش داخلی برابر با ۲۰ هزار و ۸۳ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال بوده و صادرات انجام شده نیز سهم ۱ هزار و ۵ میلیارد و ۹۶۹ میلیون ریالی را به خود اختصاص داده؛ همچنین جمع درآمد حاصل از ارائه خدمات در ۱۰ماهه ۱۳۹۹ برابر است با ۵۰۸ هزار و ۸۵۲ میلیارد ریال بوده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.