یکشنبه, ۳۱ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 21 July , 2024 ساعت ×
فولادمبارکه در مسیر هوشمندسازی گام برداشت
08 خرداد 1400 - 14:29
شناسه : 13006
معاون تکنولوژی شرکت فولادمبارکه: معاون تکنولوژی شرکت فولادمبارکه گفت: به منظور اجرای طرح تحول دیجیتال در شرکت فولادمبارکه، امروز شنبه هشتم خرداد ماه تفاهم‌نامه ایجاد شبکه 5G میان مدیران عامل دو شرکت فولادمبارکه و ایرانسل و همچنین قراداد اولین فاز هوشمندسازی لجستیک به منظور حمل هوشمند سرباره میان شرکت ایریسا یکی از زیرمجموعه‌های مبارکه و ایرانسل به امضا خواهد رسید.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهدی نقوی معاون تکنولوژی شرکت فولادمبارکه در خصوص جزئیات تفاهم‌نامه شرکت فولادمبارکه با اپراتور ایرانسل،اظهار داشت: شرکت فولادمبارکه سال گذشته برنامه‌ای پنج ساله جهت هوشمندسازی خود تعریف و در تلاش است تا با اجرای این برنامه به شرکتی هوشمند مبتنی بر نسل چهارم اقتصادی یعنی همان I 4.0 تبدیل شود.

وی افزود: یکی از ابعاد نسل چهارم تحول دیجیتال هوشمندی کارخانجات است به همین دلیل ره‌نگاشتی به منظور دستیابی به این هدف در افق ۱۴۰۴ طراحی و در دست اجرا دارد؛ از مهم‌ترین الزامات ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی برای یک کارخانه هوشمند است.

معاون تکنولوژی شرکت فولادمبارکه، گفت: از آنجایی که رکن اساسی تحول دیجیتال، داده و اطلاعات است و انتقال اطلاعات با سرعتی بسیار بالا و کیفیت مطلوب نقش اساسی در آن بازی می‌کند، لذا متولیان مخابرات و ارتباطات در فولادمبارکه ایجاد این زیرساخت حیاتی یعنی نسل پنجم ارتباطات یا اصطلاحا نسل صنعتی ارتباطات را دستور کار قرار دادند.

نقوی بیان کرد: در تاریخ ۸ خرداد سال جاری تفاهم‌نامه‌ای جهت ایجاد زیرساخت شبکه نسل پنجم توسط مدیران عامل فولادمبارکه و ایرانسل به امضا خواهد رسید که این اقدام در حوزه صنعت ایران برای اولین بار رخ خواهد داد.

شایان ذکر است این پوشش ارتباطی به عنوان سومین ساختار موجود در کشور پس از تهران و شیراز، در شرکت فولادمبارکه به عنوان اولین شرکت صنعتی در کل کشور ایجاد خواهد شد.

امضای قراداد هوشمندسازی حمل سرباره در شرکت فولادمبارکه

معاون تکنولوژی شرکت فولادمبارکه در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این روز در راستای تحقق پروژه‌های فولاد +۲۲ که در سال گذشته توسط مدیرعامل شرکت کلید خورده است، اولین فاز هوشمندسازی لجستیک، قرارداد اجرایی توسط شرکت ایرانسل و ایریسا امضا خواهد شد. این قرارداد مربوط به هوشمندسازی حمل سرباره در شرکت فولادمبارکه به عنوان یکی از ۲۲ پروژه این طرح است. علاوه بر این تاکنون کنترل، برنامه‌ریزی و اجرای حمل سرباره‌ها اپراتور محور بوده و توسط نیروی انسانی انجام می‌شود، بنابراین در تلاش هستیم هوشمندسازی فولادمبارکه را با استفاده از فرایندهای نوظهور اجرایی کنیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.