یکشنبه, ۳۱ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 21 July , 2024 ساعت ×
فولاد خراسان ناجی بیماران کرونایی استان
01 شهریور 1400 - 9:34
شناسه : 16514
معاون بهره‌برداری این شرکت مجتمع فولاد خراسان گفت: کارکنان واحد تولید اکسیژن این مجتمع توانستند با به‌کارگیری تمام توان خود در جهت تامین اکسیژن بیماران مبتلا به ویروس کرونا، رکورد ارسال اکسیژن از این واحد را ارتقا بخشیده و حمل 52.5 تن را در روز 24 مرداد 1400 به ثبت رساندند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادخراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، فرشید فضیلتی معاون بهره‌برداری این شرکت مجتمع فولاد خراسان، اظهار داشت: همکاران پرتلاش ما در واحد تولید اکسیژن در حالی موفق به ارسال ۵۲٫۵ تن اکسیژن از سایت شدند که یک روز پیش از آن نیز با ارسال ۳۲ تن اکسیژن مایع توانسته بودند به بالاترین رکورد حمل و ارسال روزانه اکسیژن از ابتدای راه‌اندازی کارخانه دست یابند.

وی افزود: با توجه به نیاز مبرم بیمارستان‌های استان، به ویژه شهرستان نیشابور به اکسیژن مایع، در حال حاضر تمام ظرفیت خود را به تولید اکسیژن اختصاص داده‌ایم. علاوه بر این با موافقت مدیرعامل شرکت، ضمن افزایش تولید اکسیژن، تولید آرگون مایع را قطع کرده‌ایم تا بتوانیم میزان بیش‌تری اکسیژن تولید و در اختیار مراکز درمانی قرار دهیم.

افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تولید اکسیژن

علیرضا حمیدزاده رییس واحد گازرسانی و تولید اکسیژن فولاد خراسان در پایان خاطرنشان کرد: ۵۲٫۵ تن اکسیژن مایع در یک روز به بیمارستان‌های نیشابور، مشهد، تربت حیدریه و سبزوار ارسال شد که معادل ۶ هزار کپسول ۴۰ لیتری بیمارستانی است. همچنین مقرر شد ۱۰ تا ۱۵ درصدی ظرفیت تولید اکسیژن روزانه در این شرکت افزایش یابد.

گفتنی است با دستور کسری غفوری مدیرعامل شرکت فولاد خراسان، از ابتدای شیوع ویروس کرونا و همزمان با اوج گیری پاندمی، تمام اکسیژن مورد تقاضای بیمارستان‌های نیشابور به صورت رایگان تامین شده است. 
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.