شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
قطع محدودیت‌های برقی صنایع طی هفته اخیر
21 شهریور 1400 - 16:15
شناسه : 17642
سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه محدودیت‌های صنایع کاهش یافته است گفت: در روزهای اخیر به جای اعمال محدودیت‌، همکاری‌هایی با بعضی از صنایع داشتیم و این تعاملات در آینده نیز باید ادامه پیدا کند.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق ضمن اشاره به محدودیت‌های بخش صنایع سیمان و فولاد، اظهار داشت: در روزهای گذشته علاوه بر اینکه در حوزه صنایع محدودیتی نداشتیم، بلکه تعاملاتی نیز صورت گرفت که در این راستا از هفته آینده به طور کامل محدودیت‌های صنایع فولاد و سیمان برداشته می‌شود.

وی افزود: برای فصل زمستان با توجه به محدودیتی که در تامین سوخت نیروگاه‌ها و ضرورت استفاده از سوخت مایع داریم باید این همکاری‌ها تداوم داشته باشد تا انشاءالله مجبور به اعمال محدودیت نشویم. همچنین در خصوص بحث اصلاح تعرفه‌گذاری در حال حاضر نمی‌توان دقیق تصمیم گرفت اما بی‌شک با اجرای آن در کاهش مصرف تاثیر چشمگیری ایجاد خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق در پایان خاطرنشان کرد: تعرفه‌گذاری‌ها سالیانه اصلاح شده و در ۶ پلکان تعریف می‌شود. امسال در پیک مصرف، تعرفه برق مشترکانی که دو برابر الگوی متعارف، مصرف داشته‌اند با قیمت آزاد حساب شد، اما در زمستان بعید است کسی به این حد مصرف برسد به جز مصارف خاص استخراج رمزارز که با آن هم باید طبق قانون برخورد شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.