جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
منطقه ویژه یکی از قطب‌های سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد است
17 اسفند 1399 - 9:50
شناسه : 8518
رییس اسبق هیات‌عامل ایمیدرو: رییس اسبق هیات‌ عامل ایمیدرو گفت: استان هرمزگان به دلیل قرارگیری در میانه دریای عمان و خلیج فارس، می‌تواند شاهراه اتصال غرب به شرق و بالعکس باشد؛ به همین دلیل از اوایل دهه هشتاد، این استان به عنوان یکی قطب‌های سرمایه‌گذاری کشور معرفی شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی منطقه ویژه خلیج فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مصطفی موذن‌زاده رییس اسبق هیات‌‌عامل ایمیدرو، اظهار داشت: استان هرمزگان، به دلیل قرارگیری در میانه دریای عمان و خلیج فارس، نه تنها می‌تواند شاهراه اتصال غرب به شرق و بالعکس باشد، بلکه به عنوان یکی از پل‌های توسعه سواحل مکران معرفی شود. به همین دلیل، این استان یکی از نقاط جذاب سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید. همچنین در اوایل دهه هشتاد، ایمیدرو سواحل بندرعباس را به عنوان بهترین نقطه برای سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد به مسئولان دولتی معرفی کرد.

شرکت‌های فولادی، با توجه به مزیت‌های موجود در این منطقه، به ‌خوبی شکل گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت‌های فولاد کاوه جنوب کیش، فولاد هرمزگان، صبا فولاد خلیج فارس، گندله‌سازی مادکوش و… اشاره داشت. توسعه در منطقه ویژه خلیج‌فارس به صورت جدی ادامه دارد؛ با توجه به پتانسیل‌های کم‌نظیر این منطقه در مقایسه با سایر مناطق ویژه در کشور، باید توجه بیشتری به آن شود تا قطب سرمایه‌گذاری جدیدی در صنایع فلزی شکل بگیرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.