یکشنبه, ۳۱ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 21 July , 2024 ساعت ×
وضعیت سبز بورس
21 اردیبهشت 1401 - 14:22
شناسه : 27632
بازار سرمایه امروز چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه، برخلاف روز گذشته روندی صعودی داشت و شاخص کل بورس توانست بیش از ۲۴ هزار واحد افزایش یابد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۲۴ هزار و ۹۱۸ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۵۶۴ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۹ هزار و ۵۴۰ واحد افزایش یافت و رقم ۴۳۸ هزار و ۴۰۹ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۶۲۸ هزار معامله انجام شد که ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ارزش داشت؛ «فولادمبارکه اصفهان»، «سرمایه‌گذاری غدیر»، «سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی»، «معدنی و صنعتی گل‌گهر»، «پالایش نفت اصفهان»، «پتروشیمی پردیس» و «گسترش نفت و گاز پارسیان»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس داشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با ۳۰۶ واحد افزایش، تا رقم ۲۱ هزار و ۳۹۶ واحد صعود کرد. در این بازار ۳۴۱ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۹۸۸ میلیارد ریال انجام شد.

«پتروشیمی مارون»، «پتروشیمی تندگویان»، «سرمایه‌گذاری صبا تامین»، «صنعتی مینو»، «فولاد هرمزگان جنوب»، «سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات» و «سنگ‌آهن گهرزمین»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص فرابورس ایران گذاشتند.

شایان ذکر است که در بازار امروز ۲۳۶ نماد به ارزش ۱۰ هزار و ۸۶۹ هزار ریال صف خرید و ۶ نماد به ارزش ۵۸ میلیارد ریال صف فروش بودند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.