شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
پیگیری مجلس برای دریافت سهمیه مواد اولیه ذوب‌آهن
16 آذر 1400 - 10:23
شناسه : 21438
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه ذوب‌آهن اصفهان در نمایشگاه متافو گفت: ذوب‌آهن اصفهان با تولید انواع محصولات استاندارد در کنار تامین نیاز داخل، از محل ارز حاصل از صادرات نیز یاری‌رسان کشور بوده که این رویکرد ارزشمند شایسته تقدیر است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدرضا میر تاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در دوره قبل سهمیه مواد اولیه ذوب‌آهن به میزان یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن مطرح شد که متاسفانه محقق نشد و لذا نیاز است این موضوع از طریق نمایندگان مجلس اصفهان پیگیری شود.

وی افزود: بنیان‌گذاران ذوب‌آهن اصفهان دور اندیشانه معادن را در کنار این کارخانه لحاظ کرده بودند، اما با جدا شدن معادن این کارخانه دچار مشکل تامین مواد اولیه شده و لذا نیاز است مسئولان نگاه ویژه‌ای نسبت به ذوب‌آهن که از سهمیه مواد اولیه و یارانه انرژی برخوردار نیست، داشته باشند.


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به تولید ریل در ذوب‌آهن اصفهان پرداخت و گفت: بنده تولید این محصول استراتژیک را در ذوب‌آهن از نزدیک مشاهده کردم و به عنوان یک ایرانی به این تولید افتخار می‌کنم.

میر تاج‌الدینی در پایان خاطرنشان کرد: در گذشته واردکننده ریل بودیم، اما کارگران پرتلاش ذوب‌آهنی خودکفایی را در تولید این محصول به ایرانیان هدیه کردند. ذوب‌آهن اصفهان آمادگی خودش را برای تامین کل نیاز داخل اعلام نموده است در همین راستا پشتیبان تولید ملی هستیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.