جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
چراغ قرمز بورس، خاموش نشد
20 اردیبهشت 1401 - 14:36
شناسه : 27571
بر اساس آمار منتشر شده از تابلوی بورس، بازار سرمایه امروز هم روندی نزولی داشت و شاخص کل بورس بیش از ۵۰۰ واحد کاهش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، با ۵۷۱ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۰۳ واحد ایستاد و این در حالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن توانست دو هزار و ۷۶ واحد افزایش یابد و رقم ۴۲۸ هزار و ۸۶۸ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۵۴۲ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار و ۸۶۲ میلیارد ریال انجام شد.

«پالایش نفت تبریز»، «معدنی و صنعتی گل‌گهر» و «ملی کشت و صنعت و دامپروری یاس»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل «شرکت ملی صنایع مس ایران»، «معدنی و صنعتی چادرملو»، «پتروشیمی پردیس» و «فولادمبارکه اصفهان» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را داشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با پنج واحد کاهش در رقم ۲۱ هزار و ۸۹ واحد ایستاد. در این بازار ۳۱۷ هزار معامله به ارزش ۲۱ هزار و ۵۲۸ میلیارد ریال انجام شد.

گفتنی است، «سنگ‌آهن گهرزمین»، «فولاد هرمزگان جنوب»، «پتروشیمی زاگرس»، «پتروشیمی تندگویان» و «پلیمر آریاساسول»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند و در مقابل نیز «صنعتی مینو» و «بیمه پاسارگاد»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.