جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
کارخانجات فولادیCIS همچنان به دنبال افزایش نرخ بیلت
11 آذر 1399 - 6:05
شناسه : 2280
تامین کنندگان بیلت CIS پس از عقد قرارداد چند محموله فروشی به ترکیه در اواخر هفته ی گذشته همچنان به دنبال افزایش قیمت این محصول زنجیره ی فولاد هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

کارخانجات فولادی سی آی اس در طول هفته ی گذشته و قیمت های پیشنهادی فوب بیلت دریای سیاه خود را تا ۵۱۰ دلار در تن بالا بردند در حالی که دیگر تولید کنندگان بیلت نرخ ۴۸۰ تا ۴۹۰ دلاری را در دستور کار خود قرارداده بودند.
یک تولیدکننده بیلت این منطقه پیش بینی کرده که طی ماه دسامبر و تا پایان ۲۰۲۰ نرخ صادراتی بیلت این منطقه به ۵۵۰ دلار هم افزایش خواهد داشت اما در طرف مقابل باید دید که واکنش خریداران چگونه خواهد بود!
گفتنی است شاخص قیمتی بیلت سی آی اس طی هفته ی گذشته تا ۴۸۰ دلار در تن صعود داشت و این در حالی است که هفته ی قبل از آن ۴۵۰ دلاری بود حدود ۳۰ دلار افزایش هفتگی!
از قرار معلوم ترکیه ای ها محرک و مشوق قیمت بالای بیلت سی آی اس شده اند و حتی حاضر به خریداری این محصول به قیمت های بالاتر هم هستند و دلیل این تقاضا رشد شارپی تقاضا برلی محصولات طویل داخلی ترکیه است.
حال با تقاضای وافر ترکیه و تمایل تولیدکنندگان بیلت سی آی اس به بالا بردن قیمت ها باید دید که نرخ این محصول تعیین کننده در ماه پیش رو و باقی مانده۲۰۲۰ چگونه خواهد بود؟!

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.