شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
کاهش قیمت جهانی طلا
15 اردیبهشت 1400 - 12:06
شناسه : 11737
قیمت پالادیوم در معاملات پانزدهم اردیبهشت ماه، با نگرانی از کاهش ذخایر این فلز که در ابزارهای کنترل آلایندگی خودروها به کار برده می‌شود، به بالاترین رکورد تاریخ رسید.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، قیمت پالادیوم در معاملات روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه، با نگرانی از کاهش ذخایر این فلز که در ابزارهای کنترل آلایندگی خودروها به کار برده می‌شود، به بالاترین رکورد تاریخ رسید، در حالی که قیمت طلا تحت تاثیر سخنان جانت یلن، در مورد لزوم افزایش نرخ بهره، سقوط کرد. علاوه بر این قیمت هر اونس پالادیوم تا ساعت ۹:۱۳ به وقت تهران، ۰.۸۰ درصد رشد کرد و به سه هزار و ۱۵۰ دلار رسید.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس فلزات لندن، اسپات‌گلد، به دنبال سقوط یک درصدی در معاملات دیشب، امروز تا این لحظه ۰.۱۲ درصد رشد و به یک هزار و ۷۸۰.۵۶ دلار بازگشت. همچنین قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا در پی سقوط یک درصدی شب گذشته امروز تا این لحظه ۰.۲۹ درصد رشد و به یک هزار و۷۸۱.۱۰ دلار بازگشته است.

براساس این گزارش، قوانین جدید باعث شد که استفاده جهانی از ابزارهای کنترل آلایندگی افزایش یابد که این امر تقاضا برای پالادیوم را بالا برده است. در این شرایط نگرانی‌ها از ناکافی بودن عرضه باعث افزایش قیمت‌ها در بالاترین سطح تاریخ شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.