چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
کمک مجتمع سنگان به کادر بهداشت و درمان خواف
28 بهمن 1399 - 13:19
شناسه : 7245
جلسه ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف با مشاور مدیر مجتمع سنگان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی مجتمع سنگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جلسه ریاست شبکه بهداشت و درمان خواف با مشاور مدیر مجتمع این شهرستان پیرامون راهکارهای همکاری شبکه بهداشت با معادن و شرکت‌های معدنی خواف به ویژه درباره کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، حجت شایان‌فر مشاور مدیر مجتمع شهرستان خواف، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، به بیان دیدگاه‌های مجتمع سنگ‌آهن سنگان درخصوص جدیت مجتمع در عمل به تعهدات اجتماعی، کمک به توسعه پایدار و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز منطقه پرداختند.

در ادامه علی افکار رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، ضمن تشکر از حمایت‌های مجتمع سنگان و صنایع معدنی، به بیان کمبودها و مشکلات موجود در شهرستان پرداختند و در عمل، خواستار هم‌فکری در راستای حل مشکلات شهرستان و کمک به ارتقای سطح سلامت مردم شدند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف در پایان درخواست کمک به ساخت کارگاه تولید الکل طبی در منطقه جهت تامین الکل مورد نیاز کادر درمان و پرسنل فعال در معادن و صنایع معدنی را کردند که مقرر گردید گزارش توجیهی و بررسی‌های فنی و اقتصادی با کارشناسان شبکه بهداشت و درمان صورت پذیرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.