شنبه, ۳۰ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 20 July , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
گزارش عملکرد تولید شرکت‌های بزرگ و فعال در بخش مس
31 فروردین 1400 - 17:56
شناسه : 10852
بر اساس آمار منتشر شده از سوی انجمن مس ایران، سال گذشته شرکت‌های بزرگ و فعال در زمینه مس در سه بخش کنسانتره مس، آند مس و‌ کاتد مس شاهد افزایش تولید بوده‌اند.
ارسال توسط : منبع : انجمن مس ایران
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در بخش کنسانتره مس با ۲ درصد افزایش تولید نسبت به سال گذشته، در مجموع یک میلیون و ۲۰۰ هزار و ۲۵۵ تن تولید محقق شده است. به طوری که در معدن مس میدوک با ۲ درصد افزایش معادل ۱۴۷ هزار و ۲۱۰ تن، معدن مس سونگون با ۳ درصد افزایش معادل ۳۲۹ هزار و ۳۶ تن، مجتمع مس سرچشمه با ۱ درصد افزایش معادل ۷۱۲ هزار و ۲۸۹ تن، چهل کوره با ۳۰ درصد افزایش معادل هشت هزار و ۶۴ تن و‌ مزرعه با ۲ درصد افزایش معادل دو هزار و ۲۰۹ تن، تولید تحقق یافت

در بخش آند مس با افزایش ۱۷ درصدی نسبت به سال گذشته، در مجموع سه میلیون و ۵۵۶ هزار و ۱۲ تن تولید محقق شده است که در این بین، سرچشمه با ۲ درصد کاهش معادل دو میلیون و ۳۴۰ هزار و ۶۷ تن و خاتون آباد با ۸۹ درصد افزایش معادل یک میلیون و ۲۱۵ هزار و ۴۵ تن، تولید کرده است.

در بخش کاتد مس با ۱۲ درصد افزایش تولید نسبت به سال گذشته، در مجموع دو میلیون و ۸۰۲ هزار و ۷۵ تن تولید محقق شده است؛ به طوری که در کارخانه پالایشگاه مجتمع مس سرچشمه با ۶ درصد افزایش معادل ۱۷۰ هزار و ۱۲۱ تن و در کارخانه لیچینگ این شرکت با افزایش ۳ درصدی معادل شش هزار و ۱۸۴ تن تولید محقق شد. همچنین در کارخانه پالایشگاه میدوک با ۲۵ درصد افزایش معادل ۹۸ هزار و ۱۶۴ تن و در کارخانه لیچینگ این شرکت با کاهش یک درصدی معادل پنج هزار و ۸۰۶ تن تولید به ثمر نشست.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.