شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
گل‌گهر در جایگاه چهارم بازار سرمایه ایستاد
16 مرداد 1400 - 10:58
شناسه : 15825
خبر خوش مدیرعامل گل‌گهر برای سهامداران: مدیر عامل شرکت معدنی و‌ صنعتی گل‌گهر صبح روز شنبه مورخ 16 مرداد ماه 1400 از کسب جایگاه چهارمین شرکت بازار سرمایه ایران توسط این شرکت خبر داد و گفت: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با نماد کگل، توانست جایگاه چهارمین شرکت بزرگ فعال در بازار سرمایه کشور از ابتدای سال جاری تاکنون را کسب کند، همچنین این شرکت موفق به کسب بازدهی ۵۳ درصدی از طریق رشد ارزش بازاری سهام خود شده است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایمان عتیقی مدیر عامل شرکت معدنی و‌ صنعتی گل‌گهر، اظهار داشت: ارزش بازار نماد «کگل» در بازه زمانی مورد بررسی، از ۱۴ هزار و ۹۳ میلیارد میلیارد ریال به ۲۲ هزار و ۸۹ میلیارد ریال افزایش یافته است که این رشد در مقایسه با بسیاری از نمادهای معدنی و ‌همچنین میزان رشد شاخص کل بورس اوراق بهادار بالاتر بوده است.

وی افزود: عمده دلایل کسب بازدهی مورد اشاره فروش مناسب شرکت در چهار ماهه نخست سال جاری، نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۱۰ درصد رشد کرده است. همچنین سودآوری مناسب شرکت طی سه ماهه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۹۷ درصد رشد را تجربه کرد که از جمله طرح‌های توسعه و چشم‌انداز سودآوری بسیار مناسب این شرکت در سال ۱۴۰۰، بوده است.

مدیر عامل شرکت معدنی و‌ صنعتی گل‌گهر در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به طرح‌های توسعه و سودآور مصوب شده سال آینده گل‌گهر در کنار عوامل یاد شده نماد «کگل» در بازار سرمایه مورد توجه فعالان این بازار قرار گرفت و سرمایه‌گذاران به منظور کسب حداکثر بازدهی و تحمل ریسک اندک، سهام شرکت گل‌گهر را به عنوان یک نماد بنیادی قوی با رشد پایدار سودآوری در سنوات آتی با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه برای سرمایه‌گذاری انتخاب نمایند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.