یکشنبه, ۳۱ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 21 July , 2024 ساعت ×
۱۲ پروژه صنعتی گیلان در انتظار بهره‌برداری
17 تیر 1400 - 12:30
شناسه : 14859
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه در سال 1399 تعداد 12 پروژه اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت تعریف شد، گفت: مجموع اشتغال این پروژه‌ها یک هزار و 186 نفر است که معادل یک هزار و 82 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، برای آن‌ها در نظر گرفته شد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش شاتا، فرهاد دلق پوش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بهره‌برداری چهار پروژه از مجموع ۱۲ پروژه اقتصاد مقاومتی سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: طرح توسعه مجتمع ذوب‌آهن درفک، آرین تخته، روغنکشی گنجه رودبار و طرح توسعه شرکت گیل راد از جمله طرح‌هایی هستند که به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در پی افتتاح برخی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بخش صنعت استان برای ۳۶۶ نفر شغل ایجاد شد، افزود: مجموعا ۷۹۷ میلیارد تومان برای این طرح‌ها که در زمینه تامین کالاهای اساسی یا تکمیل زنجیره ارزش مرتبط با فراوری مواد خام صنعتی بود، سرمایه‌گذاری صورت گرفت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه چهار پروژه اقتصاد مقاومتی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان حدود ۸۰ تا ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، گفت: چهار پروژه اقتصاد مقاومتی این سازمان نیز در دست اجرا است که پروژه آجر سفال با ۹۷ درصد و کاسپین تامین با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی از جمله این طرح‌ها به شمار می‌آید.

دلق‌پوش اجرای پروژه شرکت تعاونی دارویی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه شرکت پینک با ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی را نیز متذکر شد و بیان کرد: پیش‌بینی می‌‌شود پروژه آجر سفال در بهمن ماه ۱۴۰۰، کاسپین تامین در شهریور ماه ۱۴۰۰، پروژه شرکت پینک در مهر ماه و پروژه شرکت تعاونی در اسفندماه امسال به بهره‌برداری برسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پروژه اقتصاد مقاومتی نورد پوشش الوان در بهمن ماه امسال و پروژه شرکت پارس شهاب نیز که  ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در بهمن ماه ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.