جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
آخر هفته‌ای پرتلاطم برای بازار بورس
01 مهر 1400 - 9:32
شناسه : 18168
براساس گزارش‌های منتشر شده، شاخص کل بازار سرمایه روز گذشته شرایط پرنوسانی را پشت سر گذاشت؛ به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات توانست تا رقم‌ یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحد افزایش یابد، اما در ساعات میانی روندی نزولی به خود گرفت و تا رقم یک میلیون و ۳۷۹ هزار واحد کاهش یافت و در نهایت دوباره توانست با روند صعودی خود به رقم یک میلیون و ۳۸۶ هزار واحد برسد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس در معاملات روز چهارشنبه بازار سرمایه یا چهار هزار و ۸۳۴ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۸۶ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن ۶۰۲۳ واحد کاهش یافت و رقم ۴۱۵ هزار و ۴۹۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۷۰ هزار و ۶۱۶ میلیارد ریال انجام دادند.

در بازار بورس ۱۸۲ نماد مثبت و ۲۰۸ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثبر مثبت و در مقابل پتروشیمی پارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و فولاد خوزستان شرایط نامساعدی را به ارمغان آوردند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران با ۱۵۷ واحد کاهش در رقم ۲۰ هزار و ۵۶۴ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار یک میلیون معامله انجام‌دادند که ۷۳ هزار و ۲۲۶ میلیارد ریال ارزش داشت.

همچنین در بازار فرابورس ۱۰۹ نماد مثبت و ۱۳۴ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها بیمه پاسارگارد، مجتمع جهان فولاد سیرجان، فولاد هرمزگان جنوب، صنعتی مینو و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پلیمر آریاساسول و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی بیشترین تاثیرمثبت روی فرابورس گذاشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.