سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
آزادسازی پهنه‌های معدنی توسط ایمیدرو
07 خرداد 1401 - 17:45
شناسه : 28453
نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: آزادسازی پهنه‌های معدنی و اجازه فعالیت بخش خصوصی را باید از جمله اقدامات مثبت انجام شده در ایمیدرو برشمرد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جلال محمودزاده نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: میدان دادن به بخش خصوصی و آزادسازی پهنه‌های معدنی، در حالی که پیش از آن، معادن مسدودسازی شده بود، از جمله اقدامات و فعالیت‌های مثبت ایمیدرو در دوره مدیریت اخیر است.

وی افزود: پیش از آن، معادن در دست عده‌ای بود که یا فعالیت نمی‌کردند و یا اجازه فعالیت به کسی نمی‌دادند، اما با آزادسازی پهنه‌های معدنی، به بخش خصوصی جان دوباره برای از سرگیری فعالیت‌های معدنی داده شده است.

محمودزاده با تاکید بر اینکه تحرک مطلوبی در بخش معادن کشور شاهد هستیم، گفت: شاهد جان گرفتن فعالیت‌های معدنی هستیم و به‌ ویژه طی این دوره جاده‌سازی و احداث راه برای دسترسی آسان‌تر به معادن، بیش از پیش رونق گرفته است.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، در پایان خاطرنشان کرد: دسترسی آسان با هزینه کم نتایج جاده‌سازی برای مناطق معدنی قلمداد می‌شود و در همین راستا، شاهد اولویت‌بندی و تامین اعتبار در احداث راه بودیم که موفقیت‌های خوبی هم به همراه داشته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.