سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
آغاز بازارگردانی دو نماد فرابورسی
25 اردیبهشت 1400 - 13:08
شناسه : 12150
عملیات بازارگردانی شرکت‌های گسترش صنایع روی ایرانیان و نوش پونه مشهد از یکشنبه 26 فروردین ماه در فرابورس ایران آغاز می‌شود.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شرکت فرابورس ایران از آغاز بازارگردانی شرکت‌های گسترش صنایع روی ایرانیان و نوش پونه مشهد به ترتیب با نمادهای معاملاتی «فگستر» و «غپونه» به روش مبتنی بر حراج از یکشنبه ۲۶ فروردین ماه خبر داد.

براین اساس در حالی از ۱۰ مهرماه سال گذشته تمامی شرکت‌های بورسی، و تا ۱۵ مهر ماه شرکت‌های حاضر در فرابورس ملزم به معرفی بازارگردان شدند که به گفته مدیر نظارت بر ناشران بورس، همه ناشران پذیرفته شده در بورس موظف‌اند برای انعقاد قرارداد بازارگردانی و معرفی بازارگردان به سازمان بورس و اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران اقدام کنند.

شایان ذکر است که در صورت اجرا نکردن این ابلاغیه، ناشران متخلف محسوب و جرائمی برای آنان در نظر گرفته می‌شود که این جرائم و ضمانت اجرایی شامل تذکر، اخطار، محدودیت موقت یا دائم در دسترسی به سامانه معاملات، تعلیق یا لغو مجوزهای صادره توسط سازمان، محرومیت دریافت خدمات از ارکان بازار سرمایه برای مدت معین، جریمه نقدی، محرومیت از تصدی در هییت‌مدیره اشخاص تحت نظارت، سلب صلاحیت و لغو پذیرش می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.