سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
آغاز عملیات اجرایی دو واحد آموزشی در مناطق کم برخوردار لرستان
31 خرداد 1400 - 17:05
شناسه : 14062
آیین کلنگ‌زنی دو مدرسه در روستاهای مگسان سفلی بخش اشترینان از توابع شهرستان بروجرد و بگ وردی علیا بخش خاوه از توابع شهرستان دلفان با حضور مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس و جمعی از مقام‌های محلی برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گروه مالی گردشگری
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عملیات اجرایی این دو واحد آموزشی با هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد ریال و با تامین اعتبار توسط بانک گردشگری آغاز شده است.

با آغاز عملیات اجرایی دو واحد آموزشی در مناطق کم برخوردار استان لرستان، آهنگ احیای مدارس مناطق محروم این استان با حمایت بانک گردشگری نواخته شد.

فائض فرخی مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی(س) ضمن ابزار امیدواری نسبت به این پروژه، اظهار داشت:  پروژه ساخت این آموزشگاه‌ها شهریور ماه سال جاری به پایان خواهد رسید و تا مهرماه آینده برای استفاده دانش‌آموزان آماده می‌شود.

گفتنی است، در این آیین، مرتضی خرم‌آبادی معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس لرستان، امامان جمعه شهرستان‌های اشترینان و دلفان و همچنین جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

شایان ذکر است که بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی(س) وابسته به گروه مالی گردشگری است و تمام فعالیت‌های انجام شده در این بنیاد طبق سیاست‌های هییت امنا گروه مالی گردشگری و حمایت بانک گردشگری صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.